سوپر شارژر ۵۵ واتی می تواند یک گوشی را در ۲۰ دقیقه کامل شارژ کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا زمانی که به‌صورت تخصصی چگونگی ساخت یک شارژر بی سیم کشف شود، ناچار به شارژرهای سیمی معمول چسبیده‌ایم. اما اگر قرار باشد از پریز برق فاصله بگیریم، شارژرهای سریع‌تر می‌تواند راه چاره باشد. تکنولوژی جدید شارژ سریع میزو (Meizu’s Super mCharge technology)، که در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال (MWC 2017) رونمایی شد، سریع‌ترین راه برای شارژ تلفن‌های همراه تاکنون خواهد بود.

«سوپر ام‌شارژ»  (Super mCharge) با حداکثر قدرت ۵۵ ولت (۱۱V/5A) است که به طور چشم‌گیری از توربو پاور ۲۸.۵ ولتی موتورولا یا شارژر پرسرعت ۳.۰ کوالکوم قدرتمندتر است. بر اساس اظهارات شرکت میزو، برای شارژ کامل یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تنها ۲۰ دقیقه زمان نیاز است. اگر در عمل هم این زمان درست باشد، قطعا تاثیر زیادی در استفاده از گوشی‌های هوشمند خواهد داشت. در دنیایی که انفجار باتری‌ گوشی‌های هوشمند به دغدغه‌ای تبدیل شده، میزو تاکید کرده که این سوپر شارژرها دما را تنها تا ۳۸ درجه بالا می‌برند. این مقدار در مقایسه با شارژرهای پرسرعت ۳.۰ که دمای باتری را تا ۴۴ درجه بالا می‌بردند، بسیار کمتر است.

میزو یک شرکت چینی است که گوشی‌های هوشمند با قیمت مناسب تولید می‌کند. مسئولین این شرکت در مورد این‌که چه گوشی‌هایی می‌توانند از این شارژر استفاده کنند، هنوز چیزی اعلام نکرده‌اند. اما به نظر می‌رسد قصد دارند این شارژر را همراه گوشی هوشمند جدید میزو عرضه کنند.

منبع: theverge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Ali

    با سلام; منظورتون از جمله اول چیه؟

  2. Avatar ابراهیم

    زیبایی دنیای تکنولوژی همینه، شرکت هایی که شاید حتی نام و نشانشون رو نشنیده و ندیده باشید با یه حرکت شرکت های بزرگ رو کیش و مات می کنند، از این جهته که شرکت میزو یکی از پرفروش ترین برند های چین هست.

  3. Avatar javady

    درود بر شما .من که میترسم بترکه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه