سگا جنسیس هم قرار است دوباره عرضه شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین هفته‌ی پیش بود که شرکت نینتندو، رسما از عرضه‌ی مدلی کوچک و بروزرسانی شده از کنسول NES خبر داد. طبق خبر نینتندو، مدل کوچک کنسول Nintendo Entertainment System که البته در مملکت ما به اسم «میکرو» هم شناخته می‌شد، قرار است ۳۰ بازی را به صورت پیش‌فرض در خودش جای داده باشد و با استفاده از یک خروجی HDMI به تلویزیون‌های مدرن وصل شود.

طرفداران سگا هم ظاهرا قرار نیست کنسول محبوب‌شان را فراموش کنند؛ با این حال مدل جدیدی که قرار است از کنسول «سگا جنسیس» عرضه شود، کیفیت کنسول نینتندو را ندارد.

قبل از هر چیز، باید به این موضوع اشاره کنیم که برخلاف کنسول NES: Classic Edition که توسط خود نینتندو ساخته می‌شود، سگا هیچ نقشی در ساخت این جنسیس جدید ندارد. این جنسیس را شرکتی به اسم AtGames می‌سازد که حق ساخت کنسول‌های سگا را از این شرکت خریده است.

SegaGenesisCollection

شرکت AtGames اصلا سابقه‌ی خوبی در ساخت کنسول ندارد و قبلا هم جنسیس ساخته است؛ طوری که جنسیس قبلی این شرکت بازی‌ها را به بدترین شکل ممکن شبیه‌سازی (Emulate) می‌کرد. شرکت AtGames می‌خواهد به مناسبت ۲۵ سالگی مجموعه‌ی سونیک، کنسول جنسیس که قبلا ساخته بود را دوباره عرضه کند.

در حالی که می‌توان NES: Classic Edition را با استفاده از یک خروجی HDMI به تلویزیون وصل کرد، برای اتصال جنسیس جدید به تلویزیون، تنها راه استفاده از یک کابل کامپوزیت (AV) است.

جنسیس شرکت AtGames قیمتی برابر با ۶۰ دلار خواهد داشت.

منبع: Polygon

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حسین

    چه کاریه اینو خریدن! آدم وقتی میتونه با یه برنامه شبیه ساز روی pc یا حتی تلفن هوشمند بازی های این کنسول هارو، حتی بهتر از خودشون اجرا کنه، مگه پولش زیادی کرده که اینو بخره؟! مردم چه کارایی که نمیکنن!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه