سیستم مورد نیاز Need for Speed Payback برای PC مشخص شد

۳۱ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی بحث بازی‌های سبک ماشین‌سواری باز می‌شود، سری Need For Speed شرکت Electronic Arts یکی از عنوان‌های بسیار محبوبی است که احتمالا به ذهن می‌رسد.

سال گذشته گزارش‌هایی منتشر شدند که خبر از یک نسخه جدید در این مجموعه بازی می‌دادند. شایعاتی که امسال با معرفی بازی Need For Speed Payback در نمایشگاه E3 به حقیقت پیوست. انتظار داریم این بازی در سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌های Xbox One و PS4 عرضه شود؛ در کنار این کنسول‌ها شاهد عرضه Need For Speed جدید برای کامپیوترهای شخصی هم خواهیم بود.

حال اگر از آن دسته گیمرها باشید که می‌خواهند این بازی سبک ماشین‌سواری جدید را با کامپیوتر شخصی‌شان بازی کنند بد نیست نگاهی هم به مشخصات سخت‌افزاری لازم برای اجرای این عنوان بیندازید.

اگر بخواهیم بازی را با حداقل الزامات سخت‌افزاری اجرا کنیم؛ یعنی اجرای بازی با کیفیت ۷۲۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه که تنظیمات سطح پایین بازی به حساب می‌آید باید از پردازنده Intel i3-6300 یا AMD FX 8150 یا مدل‌های قدرتمندتر استفاده کنید. در کنار این مشخصات به ۶ گیگابایت رم، ۳۰ گیگابایت حافظه داخلی و کارت گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 750Ti، GTX 1050 یا مدل‌های AMD 7850/78670 یا بالاتر از آن نیاز دارید.

اما گیمرهایی که قصد دارند بازی را با کیفیت بالاتر ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند به پردازنده Intel I5 4690K یا AMD FX 8350 یا نمونه‌های قدرتمندتر نیاز دارند. در اختیار داشتن ۸ گیگابایت رم و کارت گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 480/580 یا مدل‌های بالاتر از آن هم الزامی است.

به هر حال اگر از این مشخصات اعلام شده هم سیستم قوی‌تری داشته باشید قادر خواهید بود بازی را با کیفیتی حتی بالاتر اجرا کنید. قرار است بازی Need For Speed Payback در تاریخ جمعه نوزدهم آبان‌ماه منتشر شود.


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar omid

    سلام ببخشید با سیستم من چه کیفیتی اجرا میشه کرد
    ram 8 ddr4
    GeForce 2gig 920
    core i7

  2. Avatar علی

    سلام چجوری برا این بازی میتونم پیبک سریال بخرم؟

  3. Avatar علی

    من مدت هاست دنبال یک سری بازی ها برای pc هستم اگه دیجی کالا بازی اورجینال برای pc هم بیاره خیلی عالی میشه.

  4. Avatar صالح

    چجوریه کسی میدونه؟ مث نید فور اسپید قبلی باید حتما سریال بخریم؟؟

  5. Avatar امیر

    از دیجی کالا خواهش میکنیم بازیهای اورجینال PC رو هم همانند PS4 برای فروش عرضه کنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه