مایکروسافت به فکر طراحی و تولید سیم‌کارت‌های خودش است

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده،‌ شرکت مایکروسافت قصد دارد به وسیله‌ی سیم‌کارت‌هایی که خودش تولید می‌کند، دسترسی کاربران به شبکه‌های LTE را آسان‌تر کند.

مایکروسافت سیم‌کارت‌هایی را عرضه می‌کند که کاربران سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ می‌توانند به اینترنت LTE دسترسی پیدا کنند.

به‌نظر می‌رسد که غول نرم‌افزاری دنیا در حال آزمایش یک برنامه‌ی مخصوص برای ارتباط با شبکه‌های موبایل تولید کرده و مشغول آزمایش کردن آن روی لپ تاپ و تبلت هایی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ است. براساس اطلاعات منتشر شده، این سیم‌کارت‌ها برای این ساخته شده‌اند که کاربران بدون قرار داد با اپراتور موبایل خاصی بتوانند به اینترنت LTE دسترسی داشته باشند.

البته برنامه‌ی مخصوص مایکروسافت برای استفاده از اینترنت شبکه‌های موبایلی روی فروشگاه ویندوز قرار گرفته، اما هنوز کاربرد رسمی آن از سوی مایکروسافت اعلام نشده است. این نرم‌افزار به شکل خاص برای سیستم‌های ویندوز ۱۰ طراحی شده و تنها با سیم‌کارت‌های شرکت مایکروسافت هم کار می‌کند. هنوز مشخص نیست که این سیم‌کارت‌ها در چه کشورهایی و با چه قیمتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

Microsoft SIM

سیم‌کارت‌های مایکروسافت برای ارتباط آسان‌تر با شبکه‌های LTE طراحی شده است.

مایکروسافت با این اقدام می‌تواند یک شبکه‌ی مجازی موبایلی برای خودش به وجود بیاورد که کاربران ویندوز ۱۰ را به یکدیگر متصل می‌کنند. به احتمال زیاد در روزهای آینده خبرهای بیشتری درباره‌ی سیم‌کارت‌های این شرکت منتشر خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمودرضا

    یک انحصار دیگه از جانب مایکروسافت !!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه