معتبرترین مرکز آمار فوتبال دنیا: ایران ۴۱ درصد شانس صعود دارد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 تیم ملی ایران
در گروه B رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ اسپانیا با ۷۴ درصد بیشترین شانس را دارد و تیم پرتغال با ۵۵.۵ درصد دوم است. همچنین تیم ملی ایران ۴۱.۲ درصد شانس صعود دارد و بخت مراکش با ۲۹.۳ درصد از همه کمتر است.

با نزدیک شدن به آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸، یکی از مهمترین و البته جذاب ترین کارها برای رسانه ها، پیش بینی نتایج و تیم های حاضر در مراحل بعدی این رقابت هاست.

مرکز پردازش داده اپتا، برخلاف اکثر رسانه های دنیا نه از روی حدس و گمان بلکه با کمک آمارهای دقیق، وضعیت همه گروه های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را پیش بینی کرد. در گروه B این رقابت ها اسپانیا با ۷۴ درصد بیشترین شانس را دارد و تیم پرتغال با ۵۵.۵ درصد دوم است. همچنین تیم ملی ایران ۴۱.۲ درصد شانس صعود دارد و بخت مراکش با ۲۹.۳ درصد از همه کمتر است.

این مرکز همچنین برزیل را با شانس ۱۳.۲ درصد، دارای بیشترین شانس برای کسب عنوان قهرمانی جهان اعلام کرد. در این رده بندی بعد از برزیل تیم های آلمان با ۱۰.۷ درصد، آرژانتین با ۱۰.۱ درصد و فرانسه با ۹.۹ درصد شانس های بعدی قهرمانی جهان هستند.

در این رده بندی ژاپن با ۲.۲ درصد محتمل ترین آسیایی برای قهرمانی در این رقابت هاست. نکته جالب اینکه انگلستان با ۲.۱ درصد پایین تر از ژاپن قرار دارد. بین تیم های آسیایی بعد از ژاپن استرالیا با ۱.۶ درصد، ایران با ۱.۴ درصد، عربستان سعودی با ۱.۳ درصد و کره جنوبی با ۱.۱ درصد قرار دارند. در این رده بندی دانمارک و ایسلند مهمترین تیم هایی هستند که شانس کمتری نسبت به ایران برای قهرمانی در جام جهانی دارند. مراکش هم گروه سید چهار ایران در این رقابت ها با ۰.۶ درصد کمترین شانس را برای قهرمانی در مسابقات جام جهانی روسیه دارد.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از روز پنجشنبه با برگزاری دیدار روسیه و عربستان در مسکو آغاز می شود. تیم ملی ایران که در گروه B این رقابت ها حضور دارد روز جمعه در اولین دیدارش به مصاف مراکش می رود.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه