شایعات تازه درباره آیپدهای جدید

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سایت تایوانی DigiTimes، به‌نظر می‌رسد که اپل امسال تبلت آیپد ایر ۳ را عرضه نمی‌کند. باید به این موضوع اشاره کنیم که این منبع تایوانی در گذشته خبرهای مختلفی را درباره تبلت‌ها و گوشی‌های گوناگون منتشر کرده بود که تمام آن‌ها حقیقت داشته‌اند.

 

 

براساس شایعات منتشر شده، اپل امسال آیپد ایر ۳ را عرضه نمی‌کند.

 

با توجه به شایعاتی که در مدت گذشته منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد آیپد مینی ۴ را منتشر کند. همچنین اطلاعاتی درباره سخت‌افزار این تبلت هم منتشر شده است. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی DigiTimes اپل تغییرات زیادی را در آیپد مینی ۴ به وجود نیاورده است و این تبلت شباهت زیادی به آیپد مینی ۳ خواهد داشت. البته اضافه شدن قابلیت Force Touch از جمله ویژگی‌های این تبلت جدید به‌حساب می‌آید. باید به این موضوع اشاره کنیم که اپل از همان پردازنده آیپد مینی ۳ در آیپد مینی ۴ استفاده کرده است. سایت DigiTimes دلیل تغییر نکردن سخت‌افزار آیپد مینی ۴ را کاهش فروش تبلت در دنیا عنوان کرده است. فروش تلفن‌های همراه هوشمند باعث شده که کاربران کمتر به خرید تبلت‌ها فکر کنند. براساس اطلاعات منتشر شده، فبلت‌ها (Phablet) بیش از پیش نظر کاربران را به سمت خودشان جلب کرده‌اند و به همین دلیل تبلت‌ها بازار خودشان را از دست داده‌اند.

ipads2

در این شایعات به تبلت آیپد پرو اشاره‌ای نشده است. در چند ماه گذشته شایعات مختلفی درباره ساخت یک تبلت ۱۲.۹ اینچی از سوی اپل منتشر شده بود. شرکت اپل در مهر ماه هر سال از آیپدهای جدید رونمایی می‌کرد، اما اطلاعات منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کنند که این شرکت قصد دارد در تاریخ ۱۸ شهریور ماه امسال از نسل جدید آیپد و آیفون ۶S رونمایی کند. کمتر از یک ماه تا برگزاری این مراسم از سوی اپل زمان باقی مانده و به احتمال زیاد شایعات بیشتری درباره محصولات جدید این شرکت منتشر خواهد شد.

ipads3

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه