شایعات عجیب و غریب درباره لبه‌های تبلت سرفیس پرو ۴

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت در روز سه‌شنبه قصد دارد محصولات جدیدش را معرفی کند. یکی از این محصولات جدید سرفیس پرو ۴ خواهد بود. تبلتی که علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد و از هم‌اکنون خیلی‌ها برای آن هیجان‌زده شده‌اند.

با توجه به شایعات منتشر شده، می‌توان اندازه لبه‌های صفحه نمایش تبلت سرفیس پرو ۴ را تغییر داد.

در جدیدترین شایعات درباره این تبلت، گفته شده که مایکروسافت لبه‌های بسیار باریکی برای این محصول در نظر گرفته و صفحه نمایش با لبه‌ها فاصله بسیار کمی دارد. در این شایعات گفته شده که لبه بالایی این محصول تقریبا نا‌مشخص خواهد بود. لبه پایینی هم بسیار باریک است و دکمه ویندوز روی آن دیده می‌شود.

در ادامه شایعات گفته شده که اندازه لبه‌های این تبلت را می‌توان تغییر داد. به احتمال زیاد مایکروسافت یک فریم هوشمند برای آن در نظر گرفته شده که می‌توان اندازه لبه‌ها را کم یا زیاد کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد که اندازه لبه‌ها در زمانی که صفحه کلید به تبلت متصل می‌شوند، عوض خواهند شد.
صفحه کلید سرفیس پرو ۴ برای یک محصول ۱۳ اینچی ساخته شده و به همین دلیل اندازه تبلت هم قطعا ۱۳ اینچ خواهد بود. تغییر اندازه لبه‌ها باعث می‌شود که اندازه صفحه نمایش به ۱۲ اینچ هم برسد.

به احتمال زیاد تبلت سرفیس پرو ۴ از لبه برخوردار نیست و صفحه نمایش تمام قسمت رویی آن را در برگرفته است. این قابلیت باعث می‌شود که بتوان لبه‌های صفحه نمایش را خاموش را کرد و حتی اندازه آن را تغییر داد. این اطلاعات یکی از هیجان‌انگیزترین شایعاتی بوده‌اند که تا این لحظه درباره سرفیس پرو ۴ منتشر شده‌اند و باید ببینیم مایکروسافت چه ویژگی‌های جدیدی را به این محصول اضافه کرده است.

msevennt-surface

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. k

    ممنون از مقالات و نظرات خوبتون

  2. فرزاد شریف زاده

    به واقع باید سورفیس مایکروسافت رو یک شاهکار دانست. اصولا مایکروسافت همیشه در حال تولید محصولات جدیدی بوده که متاسفانه در دوره های مختلف نتوانسته تبلیغات خوب و موثری روی اونها داشته باشه. درست به یاد دارم که ۱۱ سال پیش، یعنی زمانی که هیچ خبری از تبلت های امروزی و ipad و غیره نبود، من یک دستگاه HP TC-1100 داشتم که دقیقا مشابه تبلت های امروزی بود و دارای یک قلم استایلوس بود و آپدیت ویژه ای از ویندوز XP براش وجود داشت که امکان کار در کل ویندوز رو با قلم دیجیتایزر می داد و حتی در برنامه های آفیس امکان اینکه با دستخط خودمون بنویسیم و سپس با زدن یک کلید تبدیل به متن تایپ شده بشه فراهم بود. در اون زمان مناسب ترین برنامه برای کار با قلم، مایکروسافت وان-نوت بود که از قضا برنامه محبوب آقای بیل گیتس هم بوده. این درحالی هست که بسیاری از ماها با وان-نوت زیاد اخت نیستیم و از قابلیتهاش استفاده نمی بریم. خاطرم هست که در مقاله ای که همون موقع وجود داشت، مایکروسافت آینده رو در دست تبلت-پی سی ها می دانست. متاسفانه چون برادران مایکروسافت زیاد در کار مارکتینگ موفق نبودند چندین سال گذشت و حتی TC1100 دیگه تولید نشد تا بالاخره اینبار IPAD و بعد از اون تبلت های اندرویدی بازار رو اشغال کردند. جالب اینکه سالها گذشت و باز هم اثری از قلم دیجیتایزر به چشم نمی خورد و چند سری محدود از نوت بوکهای IBM سری X اون رو داشتن تا بالاخره سامسونگ و امروز هم اپل با به میان آوردن قلم استایلوس، کاری رو که مایکروسافت و همکارانش ۱۱-۱۲ سال پیش انجام داده بودن، با سرو صدا و هیاهوی زیاد به میان ما آوردن. مالتی تسکینگ و بسیاری موارد دیگر هم از همین دست می باشد. خوشحالم که بعد از سالها بالاخره سری سورفیس مایکروسافت تا حدودی حق نادیده شده این کمپانی بزرگ رو داره ادا می کنه و به حق سیستم خارق العاده ای هست.

    1. مرتضی

      سلام مقاله خوبی بودش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه