[شایعه] پای iMessage به اندروید باز می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

iMessage با سیستم‌عامل اندروید سازگار می‌شود. منابع نزدیک به خبر صحت این شایعه را تایید کرده و گفته‌اند اپل قرار است در کنفرانس WWDC نسخه‌ی اندرویدی این برنامه‌ی پیام‌رسان را معرفی کند. البته این منابع اشاره داشته‌اند که ممکن است زمان معرفی تغییر کند اما به‌هرصورت این اتفاق بدون شک تا پایان امسال رخ می‌دهد.

سوالی که در این میان مطرح می‌شود این است که چرا اپل باید دست به چنین کاری بزند در حالی‌که ظاهرا هیچ‌ سودی نصیبش نخواهد کرد؟

iMessage از جمله‌ برنامه‌هایی است که از همان ابتدای رونمایی روی دستگاه‌های مختلف اپل نصب شده و گفته می‌شود یکی از دلایل مهمی که کاربران آیفون به‌سختی به گوشی‌های اندرویدی گرایش پیدا می‌کنند، وابستگی شدید آن‌ها به این برنامه‌ی محبوب است. این برنامه شاید زیاد خارق‌العاده نباشد اما دست‌کم تا حدی که مخاطبان را به خود وابسته کند و کارشان را به‌سادگی راه بیندازد، خوب است.

سوالی که در این میان مطرح می‌شود این است که چرا اپل باید دست به چنین کاری بزند در حالی‌که ظاهرا هیچ‌ سودی نصیبش نخواهد کرد؟ در طول این سال‌ها اپل ثابت کرده تقریبا هر برنامه‌ای را تنها درصورتی عملی می‌کند که بداند خواسته‌ی مشتریان ثابت و وفادارش است و به نظر نمی‌رسد که ارایه‌ی نسخه‌ی اندرویدی iMessage جزو خواسته‌های مشتریان باشد.

نمی‌توان این واقعیت را نادیده گرفت که دست‌کم در نگاه اول این کار عجیب است. اپل قرار نیست از طریق سازگار کردن iMessage با اندروید پولی به دست بیاورد. از سوی دیگر کاربران دستگاه‌های اندرویدی حالا یکی از دلایل خود را برای گرایش به خرید دستگاه‌های اپل از دست می‌دهند. درمورد هواداران اپل هم ممکن است عده‌ای انگیزه‌ی بیش‌تری برای عوض کردن دستگاه خود با یک دستگاه اندرویدی پیدا کنند.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

E3_News

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar amir.A

    منتظر نظرات دوستان متعصب سامسونگی بخصوص اقای علی جوادی هستیم…

    1. Avatar علی جوادی

      ارزشی نداره که بخوام در موردش نظر بدم دوست عزیز

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه