دیجی‌کالا مگ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند ماه پیش دیجی‌کالا مگ، عضو جدید خانواده‌ی دیجی‌کالا متولد شد. رسانه‌ی دیجی‌کالا مگ در مدتی کوتاه مخاطبان زیادی پیدا کرد و به مرجع اصلی طرفدارن حوزه‌های دیجیتال، دانش و سرگرمی تبدیل شد. اما جدا از آدرس www.digikala.com/mag، شما راه‌های زیادی برای ارتباط با ما دارید. پیشنهاد می‌کنیم دیجی‌کالا مگ را در شبکه‌‎های اجتماعی دنبال کنید.

ما در وب‌سایت دیجی‌کالا مگ و همچنین شبکه‌های اجتماعی‌مان، از هوا فضا، خودرو، انرژی، علوم زیستی، زمین و محیط زیست، صنایع نظامی و حتی سبک زندگی برای‌تان می‌گوییم. می‌خواهیم راحت‌تر از هرجای دیگری درباره‌ی تکنولوژی بخوانید؛ بدون آن‌که درگیر مفاهیم و اصطلاحات پیچیده‌ی تکنولوژیک بشوید. البته نیازهای کاربرانی که به سطح بالاتری از دانش تکنولوژی نیاز دارند را فراموش نکرده‌ایم. با دیجی‌کالا مگ با تجارت الکترونیک، فناوری اطلاعات و برترین‌های بازار آشنا می‌شوید. کاربردی بودن این اطلاعات در زندگی خوانندگان‌مان هم برای‌مان اهمیت دارد. به‌همین خاطر محصولات مختلف الکترونیکی را برای‌تان نقد و مقایسه می‌کنیم. راهنمای خرید در اختیارتان قرار می‌دهیم و در بازار پر ترافیک اپلیکیشن‌های جور واجور، بهترین‌های‌شان را برای‌تان دست‌چین و معرفی می‌کنیم. حتی نکته‌ها و ترفندهایی که باید برای زندگی در این دنیای تماما دیجیتالی بدانید را برای‌تان بازگو می‌کنیم. باحال‌تر از همه این‌که کلی مطلب درباره‌ی بازی‌، فیلم و موسیقی و کلا سرگرمی‌های دیجیتالی برای‌تان می‌نویسیم. به ‌هر نوع سرگرمی دیجیتالی که علاقه داشته باشید، دیجی‌کالا مگ درباره‌اش با شما حرف می‌زند. به همه‌ی این‌ها پوشش مهم‌ترین اخبار حوزه‌های دانش، فناوری و سرگرمی را اضافه کنید. دیجی‌کالا مگ و شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۷ دیدگاه
  1. Avatar مهرداد شیخ الا سلا می

    سلام شماره تلفن دی جی کالا مگ چند

    است؟

  2. Avatar محمد کیانی

    تو یه پیام رسان ایرانی هم لااقل یه کانال بزنید.خارجی ها اکثرا یکی در میون فیلتر میشن ولی ایرانی ها فیلتر نمیشن و راحت تر میشه ازشون استفاده کرد.

  3. Avatar سیدحسین هاشمی رهق

    امیدوارم دیجی مگ تبدیل به مگزین قوی مثل دیجیکالا بشه

  4. Avatar mohsen

    سلام.
    ایا توی جیمیل شبکه اجتماعی دارین؟
    اشتراکی که بشه باهاش از اخبار دیجی کالا مگ با خبر شد…؟

  5. Avatar شهرام

    به نظر من اگر در دیجی تی دی این برنامه ها را داشته باشید فوق العاده می شودو خوب جذاب تر نیز می باشد.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه