شرکت JBL بلندگوهای بلوتوث ضدآب معرفی کرد

۱۹ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بلندگوی JBL

شرکت JBL سه مدل جدید از بلندگوهای بلوتوث خود را در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرده. این مدل‌ها JBL Xtreme 2، JBL Clip 3 و JBL GO 2 هستند. اگر نام این بلندگوها برای‌تان آشنا است چندان تعجب نکنید چون JBL پیشتر هم سری‌هایی با این نام‌ها معرفی کرده بود اما این مدل‌های جدید بهبود صدا و بیش از هر چیز قابلیت‌ مقاومت زیاد در برابر آب را از خود نشان می‌دهند. براساس آنچه مشخص شده هر سه مدل اعتبارنامه IPX7 دارند یعنی می‌شود آن‌ها را به مدت ۳۰ دقیقه در ارتفاعی معادل ۱ متر غوطه‌ور ساخت.

گفتنی است JBL Xtreme 2 حدود ۳۰۰ دلار است اما مدل‌های JBL Clip 3 و JBL GO 2 به ترتیب قیمت‌هایی معادل ۶۰ و ۴۰ دلار دارند. هر سه مدل در بهار سال ۲۰۱۸ عرضه خواهند شد.

مدل JBL Xtreme 2 هیجان‌انگیزترین بلندگو در میان این چند مدل است. این مدل بزرگترین است، یک بند هم برای حمل دارد. می‌توان با هر بار شارژ حدود ۱۵ ساعت با آن کار کرد. یک پورت USB دارد که از طریق آن می‌توان گجت‌های دیگر را هم شارژ کرد. در عین حال مدل مورد بحث به تکنولوژی JBL Connect+ مجهز است که امکان می‌دهد چندین بلندگو از یک منبع به پخش موسیقی بپردازد.

مدل JBL Clip 3 بسیار کوچکتر است. باتری آن تا حدود ۱۰ ساعت کار می‌کند و در عین حال مدل دیگر یعنی JBL GO 2 بیشتر برای کاربرانی مناسب است که قصد یک انتخاب نسبتا ارزان‌قیمت را دارند. گفتنی است JBL Xtreme 2 حدود ۳۰۰ دلار است اما مدل‌های JBL Clip 3 و JBL GO 2 به ترتیب قیمت‌هایی معادل ۶۰ و ۴۰ دلار دارند. هر سه مدل در بهار سال ۲۰۱۸ عرضه خواهند شد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه