شش لپ‌تاپ جدید ایسوس با آخرین پردازنده‌های ۴ هسته‌ای اینتل

۲۱ شهریور ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

Asus سری جدیدی از لپ‌تاپ‌هایی با پردازنده‌های نسل هشتم اینتل معرفی کرده است. این لپ‌تاپ‌ها شامل سری ZenBook و VivoBook هستند که به آخرین پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل مجهز شده و با این حساب تعداد هسته‌ها نسبت به لپ‌تاپ‌های سری قبل دو برابر شده است. ایسوس اعلام کرده عملکرد این سری از لپ‌تاپ‌ها ۴۰ درصد بالا رفته، در حالی که مصرف انرژی یکسانی دارد.

فهرست زیر مجموعه‌ای از لپ‌تاپ‌های ایسوس با این ویژگی‌هاست.

 

  1. ZenBook 3 Deluxe UX 490

ZenBook 3 Deluxe یک لپ‌تاپ Full HD با رزولوشن ۱۴ اینچی است. این لپ‌تاپ ضخامت ۱۲.۹ میلی‌متری و ۱کیلو و ۱۰۰ گرم وزن دارد. پردازنده‌ی آن Core i7 نسل هشتم اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. به گفته‌ی شرکت اینتل، این لپ‌تاپ یکی از اولین لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده باریک با پردازنده چهار هسته‌ای است. این لپ‌تاپ دارای دو پورت USB-C با پشتیبانی از Thunderbolt 3 (برای انتقال ۴۰ گیگابیت بر ثانیه اطلاعات) است. ایسوس Asus ZenBook 3 Deluxe را ۱۶۹۹ دلار قیمت‌گذاری کرده است.

 

  1. ZenBook Flip S UX370

ZenBook Flip S با ضخامت ۱۰.۹ میلی‌متر و وزن ۱کیلو و ۱۰۰ گرم، باعث شده به‌راحتی قابل حمل باشد. پردازنده‌ی آن Core i7 نسل هشتم اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD را در خود جای‌داده است. این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با پشتیبانی از قلم ایسوس (Asus Pen) است. ZenBook Flip S با دو پورت USB-C و یک لولای جدید ۳۶۰ درجه ساخته شده، بنابراین می‌توانید صفحه نمایش را به‌راحتی در هر زاویه‌ای نگه دارید. اسکنر اثر انگشت در کنار لپ‌تاپ نیز قابلیت جذاب دیگر در این محصول است. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی تاریخ انتشار و یا قیمت این لپ‌تاپ منتشر نشده است.

 

  1. ZenBook UX330

ZenBook UX330 از آلومینیوم جامد ساخته شده و دارای پردازنده Core i5 نسل هشتم اینتل است. ضخامت این لپ‌تاپ ۱۳.۵ میلی‌متر است که ۱۵ درصد کاهش پیدا کرده است. این لپ‌تاپ دارای نمایشگر ۱۳.۳ اینچی Full HD، ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD و اسکنر اثر انگشت است. ایسوس گفته باتری آن تا ۱۲ ساعت کار می‌کند و در حال حاضر با قیمت ۷۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

 

  1. ZenBook UX430

ویژگی خاص الترابوک ZenBook UX430 نمایشگر ۱۴ اینچی با دقت FHD است که نسبت آن به کل بدنه ۸۰% است. ضخامت آن ۱۵.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱.۳ کیلوگرم است. این محصول دارای پردازنده i7 Core نسل هشتم اینتل، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت SSD و سنسور اثر انگشت است. این لپ‌تاپ محبوب در حال حاضر ۱۰۷۹ دلار قیمت گرفته است.

 

  1. VivoBook Flip TP510

VivoBook Flip دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی لمسی Full HD با زاویه دید ۱۷۸ درجه است. صفحه نمایش این محصول از Asus Pen نیز پشتیبانی می‌کند. حاشیه نمایشگر ۸.۱ میلی‌متر است. این یعنی مانیتور ۷۹.۴ درصد از فضای کلی را به خود اختصاص می‌دهد. پردازنده این لپ‌تاپ Core i7 نسل هشتم اینتل، ۸ گیگابایت رم و ۱TB حافظه ذخیره‌سازی است. این محصول از دو نوع فضای ذخیره‌سازی شامل HDD و SSD پشتیبانی می‌کند. VivoBook Flip 899 دلار قیمت گرفته است.

 

  1. VivoBook S510

اگر به رنگ‌های بژ و طلایی هستید ایسوس گزینه خوبی برای شما دارد. VivoBook S510 با رنگ Icicle Gold طراحی شده و نمایشگر ۱۵.۶ اینچی Full HD دارد. این لپ‌تاپ نیز دارای حاشیه‌ی فریم ۷.۸ میلی‌متر است که نمایشگر آن با نسبت ۸۰ درصد به بدنه طراحی شده و از کارت گرافیک Nvidia GeForce MX150 بهره می‌برد. این محصول با آخرین پردازنده  Core i7 اینتل، ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت SSD و ۱TB هارد دیسک ارائه شده است. در حال حاضر قیمت این دستگاه ۸۹۹ دلار است.

سایر لپ‌تاپ‌های ایسوس را در دیجی‌کالا ببینید

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه