اولین شگفتی بزرگ جام جهانی۲۰۱۸ ؛ شکست آلمان مقابل مکزیک

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی آلمان و مکزیک

اولین شگفتی جام جهانی ۲۰۱۸ در بازی آلمان و مکزیک رقم خورد. مدافع عنوان قهرمانی در نخستین بازی خود در جام بیست و یکم متحمل شکستی غیرمنتظره شد.

در روز چهارم جام جهانی ۲۰۱۸، تیم های آلمان و مکزیک در نخستین بازی گروه ششم رقابت ها از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه لوژینکی مسکو در بازی که قضاوت آن بر عهده علیرضا فغانی و دستیارانش بود به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با یک گل به سود مکزیک به پایان رسید.

برخلاف انتظارها این مکزیک بود که بازی را سریع آغاز کرد و در همان ابتدای کار چند بار دفاع آلمان را بهم ریخت اما عکس العمل های به موقع مانوئل نویر و همچنین تکل های دقیق مدافعان آلمان مانع از گلزنی این تیم شد. شاگردان یواخیم لوو در ادامه چند موقعیت نصفه و نیمه خلق کردند اما بازی همچنان با برتری مکزیک که فوتبالی سریع و هجومی ارائه می کرد دنبال شد. نماینده آمریکای جنوبی پس از اینکه چند فرصت مناسب را از دست داد سرانجام در دقیقه ۳۴ روی یک ضد حمله سریع توسط هیروینگ لوزانو به گل رسید. آلمان بلافاصله می توانست بازی را مساوی کند اما ضربه آزاد زیبای تونی کروس به تیر دروازه برخورد کرد تا نیمه اول با برتری مکزیک تمام شود.

آلمان نیمه دوم را سریع آغاز کرد و مالکیت توپ و میدان را در دست گرفت اما نخستین موقعیت جدی این نیمه بار دیگر روی یک ضد حمله نصیب مکزیک شد اما این فرصت با بی دقتی از دست رفت. مکزیک در ادامه عقب نشست و ژرمن ها کنترل بازی را در دست گرفتند و در چند صحنه هم خطرناک ظاهر شدند اما مکزیک به خوبی مقابل حملات این تیم مقاومت کرد و در چند صحنه روی ضد حملات سریع تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما بی دقتی مهاجمانش مانع از این اتفاق شد. بازیکنان آلمان باوجود حملات بی امان خود در لحظات پایانی از شکستن سد دفاعی مکزیک باز ماندند تا نخستین شگفتی بزرگ این دوره جام جهانی رقم بخورد.

مکزیک با این نتیجه ۳ امتیازی شد و در صدر گروه ششم قرار گرفت. این تیم در دور دوم باید با کره جنوبی و سوئد بازی کند. شاگردان یواخیم لوو هم کارشان برای صدرنشینی سخت شد باید به ترتیب به مصاف سوئد و کره جنوبی بروند.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سینا

    اولین شگفتی که برد ایران بود
    این دومین شگفتیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه