شکل و شمایل احتمالی نکسوس‌های آینده گوگل را ببینید

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از موفقیت نسبی گوشی‌های نکسوس ۶P و نکسوس ۵X، گوگل در حال آماده کردن دو نکسوس جدید است که در ادامه سال جاری آن‌ها را عرضه کند.

همانطور که در گزارش‌های قبلی عنوان شده بود قرار است این گوشی‌ها را شرکت HTC بسازد. گوشی‌هایی که تا امروز به آن‌ها نام‌های Sailfish یا S1 و Marlin یا M1 داده شده. گرچه صفحه‌نمایش‌های این دو گوشی به ترتیب ۵ اینچی و ۵.۵ اینچی خواهند بود اما هر دو گوشی بسیار به هم شبیه هستند.

از شکل و شمایل کلی این گوشی‌ها تصویری منتشر شده است. البته این تصویر رسمی نیست و صرفا براساس مجموعه شایعاتی که تا به حال درباره این گوشی‌ها منتشر شده ساخته شده است. به‌این‌ترتیب باید در نظر بگیرید که شکل و شمایل گوشی ممکن است دقیقا به شکل تصویر منتشر شده نباشد. اما ادعا شده که براساس منابع خبری موثقی طراحی شده است. همانطور که می‌شود در تصویر هم دید این مدل جدید از نکسوس کناره‌های خمیده دارد و واقعا شبیه هیچ یک از مدل‌های گوشی‌های شرکت HTC نیست. پشت گوشی یک حسگر گرد اثرانگشت وجود دارد، یک بلندگو و یک لوگوی G که نشان شرکت گوگل است. گفته شده ممکن است هیچ علامتی از طرف شرکت HTC بر روی بدنه دستگاه قرار نگیرد. بدنه‌ای که احتمالا آلومینیومی خواهد بود.

هنوز تاریخ دقیق معرفی و عرضه این ‌گوشی‌ها مشخص نیست. اما برخی حدس و گمان‌ها این تاریخ را اواخر تابستان اعلام کرده‌اند. این را هم بگوییم که هردوی این گوشی‌ها با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید نوقا (Nougat) کار می‌کنند.

منبع: PhoneArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه