شیائومی ردمی نوت ۹ در وب‌سایت TENNA دیده شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
شیائومی ردمی نوت 9

در حالی که سه مدل از گوشی‌های سری ردمی نوت ۹ شیائومی با نام‌های ردمی نوت ۹S، نوت ۹ پرو و پرو مکس در حال حاضر به بازار عرضه شده‌اند، حال نوبت به نسخه استاندارد آن رسیده تا معرفی شود که اتفاقا روز گذشته در لیست گوشی‌های وب‌سایت TENNA نیز دیده شد.

با توجه به آنچه که در وب‌سایت یاد شده آمده، تا عرضه ردمی نوت ۹ زمان زیادی باقی نمانده چرا که این گوشی در وب‌سایت ۳C certification نیز دیده شد بنابراین باید در روزهای آتی شاهد رونمایی از آن باشیم. خوشبختانه مانند تمام گوشی‌های دیگر که بعد از لیست شدن در وب‌سایت TENNA مشخصات آن‌ها فاش می‌شود، مشخصات فنی ردمی نوت ۹ نیز در دسترس قرار گرفت.

با توجه به آنچه که در این وب‌سایت آمده، شکل ظاهری شیائومی ردمی نوت ۹ با دیگر گوشی‌های این سری مشابه هست. ۴ دوربین در پنل پشتی که در یک ماژول مربعی شکل در مرکز پنل قرار گرفته‌اند. نمایشگر این محصول ۶.۴۳ اینچ و از نوع LCD است که وضوح تصویر آن به ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ می‌رسد.

بیشتر بخوانید: عدم رضایت کاربران از استاندارد ضد آب IP53 ردمی K30 پرو

اما به جای تعبیه حسگر اثر انگشت در بغل گوشی، ردمی ترجیح داد در مدل استاندارد این حسگر را در پشت گوشی قرار دهد. همچنین دوربین سلفی نیز درون یک حفره روی نمایشگر قرار گرفته که در سمت چپ-بالای آن تعبیه شده است.

مشخصات دوربین ردمی نوت ۹ به طور کلی فاش نشده اما می‌دانیم یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی آن فعالیت می‌کند و برای دوربین سلفی نیز سنسوری به بزرگی ۱۳ مگاپیکسل در نظر گرفته شده. در مورد چیپست بکار رفت در این گوشی اصلا اطلاعات دقیقی نداریم اما گفته می‌شود پردازنده‌ای از سری هلیو ۸۰ مدیاتک است.

برای میزان رم و حافظه داخلی اما خوشبختانه خبر مطمئن و درستی در اختیار داریم. ردمی نوت ۹ قرار است در حافظه‌های ۳۲/۶۴/۱۲۸ و با ۳/۴/۶ گیگابایت حافظه رم راهی بازار شود. همچنین برای آن دسته از کاربرانی که این مقدار حافظه برایشان کافی نیست درگاه کارت حافظه در نظر گرفته شده اما ظرفیت آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: ایربادز ردمی Air Dots S با قیمت ۱۴ دلار رسما وارد بازار شد

منبع تغذیه این محصول یک باتری ۴۹۲۰ میلی‌آمپر ساعتی است که واقعا حجم خوبی دارد و در کنار دیگر مشخصات که در بالا ذکر شده می‌تواند تجربه خوبی از یک گوشی میان‌رده را برای کاربران به ارمغان بیاورد. تنها مدل دقیق پردازنده است که باید از بابت آن مطمئن شویم و خب بعید به نظر می‌رسد ردمی در این بخش ضعیف عمل کند.

تا به اینجای کار ردمی نوت ۹ توانست اکثر گواهی‌های لازم کشور چین را بدست آورد و با توجه به اینکه اطلاعات زیادی نیز از آن در وب‌سایت TENNA قرار گرفت، به نظر می‌رسد تا عرضه آن به بازار زمان زیادی باقی نمانده باشد.

شیائومی ردمی نوت 9
شیائومی ردمی نوت 9
شیائومی ردمی نوت 9

بیشتر بخوانید: لیست گوشی‌های شیائومی که رابط کاربری MIUI 12 را دریافت می‌کنند لو رفت

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. ایمان

    گوشیهاش خوبه اما نه در حد سامسونگ و اپل نه به سامسونگ میرسه نه به اپل به ناخن هیچ کدومشون نمیرسه

    1. سوشا دانا

      سامسونگ پول اسمش میگیره… من عاشق گوشیم ام

      1. علی

        اره واقعا که همینطوره یعنی گوشی سامسونگ هر قیمتی که بدن مثلا تا ۵میلیون حداقل ۱میلیونش واسه برند تبلیغاتش، بین پنج تا ۱۰ میلیون راحت ۲میلیون اضافیه، ۱۰تا ۱۵ میلیون بازم حدودا ۳میلیون بازم داره اضافه میگیره و همونطور که بالاتر میریم این اضافه گرفتنم بیشتر میشه، چرا چون فقط برنده، جالبه این که مثلا فلان شرکت چینی که رم گوشی میزنه همون شرکتی که واسه اپل، سامسونگ، هوآوی، شیائومی و بقیه می‌سازه و همینطور بقیه لوازم، حالا مثلا اپل و سامسونگ میان از اون شرکت به عنوان مثال تو یه خرید ۱۰۰هزارتا رم میخرن و میبرن زیر بار آزمایش‌های خودشون وبین اون ۱۰۰ هزارتا مثلا ۱۰۰تاش از آزمایشات این دو شرکت خوب د. نمیانو میگیرن با قیمت کمتر میزارن واسه فروش نه اینکه بخوان معدومش کنن،اینارو گفتم که بعضی‌ها فکر نکنم که چون اپل واسه آمریکاست و سامسونگ واسه کره تمام لوازم اون گوشی هم ساخت همون کشورهاست، نخیر چون دستمزد کارگر تو چین ارزونتر از کشورهای خودشونه تمام اون لوازم ازخود چین خریداری میشن، حتی کارخونه هاشونم اونجاست و تاحدودی تو هند، خیلی چیزهای دیگم واسه گفتن دارم که حوصلم نمیکشه بگم دوست داشتم بگم که بعضی‌ها اینقدر سنگ اپل و سامسونگ به سینشون نزنن، بجز این دوتا شرکت و هوآوی، شیائومی، ردمی،اوپو، رلمی، هانر بهترین شرکت‌های ساخت گوشی رودارن

    2. علی

      یکی ندونه فکر میکنه سامسونگ و اپل واسه تو هستش، به ناخنشونم نمیرسه اونطوری که توداری میگی آدم فکر میکنه کلا گوشیهای این دوتا شرکت از طلا ساخته شدن، یا بریم به سامواپل بگیم بیاد گردنبند طلاب آرن دو گردنت واسه این پشتوان بودن عالی یکی از طرفداراش، مطمئن باش برات اینکارو میکنن بو خوووودا

    3. را

      اشتباه فکر میکنی برعکس خیلی گوشی خوبیه من ازش خیلی راضیم امکاناتی که این گوشی داره سامسونگ نداره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما