شیائومی Redmi Note 4 هم دوربین دوتایی دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این‌روزها داشتن دوربین دوتایی در بازار گوشی‌های هوشمند خیلی رایج شده و همین امروز معلوم شد که یک گوشی دیگر هم به این جریان رایج پیوسته است. چند ساعت پیش هوآوی Honor 8 را معرفی کرد و حالا دیگر هم مطمئن شدند این گوشی دوربین دوتایی دارد. البته این موضوع را کم‌وبیش از قبل می‌دانستیم؛ هوآوی P9 هم مجهز به دوربین دوتایی بود. حالا نوبت به گوشی جدید شیائومی رسیده که در تیزر جدیدش آشکار کند این شرکت چینی هم در مورد دوربین دستگاه‌هایش این راه را ادامه می‌دهد.

تصویری که در زیر می‌بینید ظاهرا تیزر لورفته‌ای از تبلت آینده‌ی شیائومی موسوم به Redmi Note 4 (گوشی جدیدی از همان سری که رکورد فروش را زده) است. اگر واقعا این‌طور باشد، باید گفت فبلت جدید شیائومی هم وارد بازی دوربین‌های دوتایی شده است.

gsmarena_002

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، فلش LED وسط دوربین‌ها قرار گرفته است و اثری از حسگر اثر انگشت لااقل در پشت گوشی نمی‌بینیم. شاید این حسگر مثل Mi 5 در دکمه‌ی فیزیکی Home گوشی تعبیه شده باشد. ‌به هر حال به‌خاطر دوربین‌های دوتایی طراحی ظاهری Redmi Note 4 تفاوت‌های زیادی با Redmi Note 3 دارد.

ه‌خاطر دوربین‌های دوتایی طراحی ظاهری Redmi Note 4 تفاوت‌های زیادی با Redmi Note 3 دارد.

متاسفانه همراه با این تیزر هیچ جزییاتی درباره‌ی مشخصات فنی گوشی درز نکرده است اما طبق جدیدترین شایعات فبلت آینده‌ی شیائومی به همین زودی معرفی می‌شود. احتمالا این‌بار قرار است نمایشگر از فبلت‌های قبلی بزرگ‌تر باشد (مدل‌های قبلی این سری، همگی نمایشگرهای ۵.۵ اینچی داشتند).

در مورد تراشه هم شایعاتی وجود دارند که می‌گویند از اسنپ‌دراگون ۶۵۲ استفاده می‌شود. همچنین گویا این فبلت از ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی بهره می‌برد.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ابراهیم

    بعنوان کاربر گوشی Redmi Note 4 بیصبرانه منتظر ارائه ی این گوشی هستم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه