صفحه‌نمایش تعدادی از آیفون‌های X معیوب‌اند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تعدادی از کاربران آیفون‌ X گزارش کرده‌اند یک خط سبز رنگ در بخش‌های کناری راست یا چپ صفحه‌نمایش اولد گوشی ایجاد شده است. یکی از فرضیه‌ها برای توضیح این مشکل، خرابی سیستم الکتریکی گوشی است که باعث خرابی در پیکسل‌های آیفون X شده است. این خط از بالا تا پایین صفحه‌نمایش ادامه دارد.

در حال حاضر حدود ۲۵ نفر از صاحبان آیفون X تصاویری از گوشی‌های‌شان که دچار این مشکل شده را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک ‌گذاشته‌اند. ظاهرا این گوشی‌ها هنگام جعبه‌گشایی مشکلی نداشته‌اند و در دست کاربران هم هیچ آسیبی ندیده‌اند. 

پیش از این مشکل مشابهی هم برای بعضی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۷ اج پیش آمده بود. در این گوشی‌ها یک خط صورتی روی صفحه‌نمایش ایجاد می‌شد و آن زمان مسئولان شرکت سامسونگ اعلام کردند که مشکلی سخت‌افزاری این ایراد را پیش آورده است.

حال اگر آیفون X شما دچار چنین مشکلی شد باید چه اقداماتی انجام دهید؟ آنچه مشخص شده این است که دست کم یکی از کاربران گوشی دچار مشکل شده را به اپل استور بازگردانده و اپل هم این گوشی را تعویض کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که مشکل پیش آمده برای آیفون X با بروزرسانی نرم‌افزاری حل نمی‌شود.

در حال حاضر حدود ۲۵ نفر از صاحبان آیفون X تصاویری از گوشی‌های‌شان که دچار این مشکل شده را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک ‌گذاشته‌اند. ظاهرا این گوشی‌ها هنگام جعبه‌گشایی مشکلی نداشته‌اند و در دست کاربران هم هیچ آسیبی ندیده‌اند. به این ترتیب اصلا مشخص نیست که این خط سبز از کجا پیدا شده است. این مشکل در تعدادی از آیفون X های متفاوت ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی که در نقاط گوناگون جهان  پخش شده‌اند پدید آمده است. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که روشن و خاموش کردن گوشی هیچ تاثیری در رفع این مشکل ندارد.

منبع: Phone Arena


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    تولید کننده که سامسونگ باشه از این بهتر نمیشه.

  2. Avatar ساسان

    به به هر دم ازین باغ بری میرسد

  3. Avatar Dr.Omid

    مگه از دست دادن عزیزان توو زلزله میذاره آدم نظر بده؟! فقط باید به حال وضع ایران که هرروز بدتر میشه گرییییییییییییست!!!
    خدا فقط خودش بهشون صبر بده!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه