صفحه نمایش نوت ۷ به گلکسی S8 اضافه می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ قصد دارد برخی از ویژگی‌های مهم گلکسی نوت ۷ را به پرچم‌دار بعدی خودش که همان گلکسی S8  خواهد بود، اضافه کند. یکی از این تکنولوژی‌ها، صفحه نمایش موجود روی گلکسی نوت ۷ بود که قرار است به گوشی بعدی سامسونگ اضافه شود.

رسانه‌های کشور کره می‌گویند که صفحه نمایش جدید به سنسورهای لمسی مجهز شده‌اند که با پنل گوشی در ارتباط هستند. در صفحه‌های نمایش قبلی از یک لایه‌ی مخصوص برای این موضوع استفاده می‌شد. تکنولوژی جدید سامسونگ باعث می‌شود که ضخامت صفحه نمایش کمتر شود و در نتیجه گوشی باریک‌تری هم ساخته خواهد شد.

سامسونگ در صفحه نمایش Galaxy Note 7 از قابلیتی با نام HDR10-compliant display  استفاده کرده بود که باعث می‌شد تصاویر با کیفیت بهتری نشان داده‌ شوند و رنگ‌ها واقعی‌تر باشند. این احتمال وجود دارد که همین تکنولوژی در صفحه نمایش S8 هم قرار بگیرد.

گلکسی S8 با تغییرات بسیار زیادی راهی بازار خواهد شد. امروز مشخص شد که سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی زیر صفحه نمایش قرار گرفته و به این ترتیب این گوشی قطعا دکمه خانه به شکل فیزیکی نخواهد داشت و تغییرات ظاهری هم خواهد داشت. به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2017 شاهد معرفی این تلفن همراه هوشمند خواهیم بود.

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar Shahrokh

    عالیه مثل همیشه

  2. Avatar محسن حسینی

    خیلی خرابی داره سامسونگ
    امیدوارم یکم به کیفیت ساختش هم برسه

    1. Avatar یه نفر

      دیجی کالا لطفا امکان آنلایک کردن نظرات رو هم بذارین

  3. Avatar سینا

    باتری هم کلا اضافه شده قبلا…
    دیگه سامی قابل اطمینان نیست… به هیچ وجه…

  4. Avatar علی

    امیدوارم این یکی از دلایل اتش گرفتن نوت نبوده باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه