شوک به مصر؛ محمد صلاح احتمالا جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست می‌دهد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 محمد صلاح

فوق ستاره تیم ملی فوتبال مصر ممکن است مهم‌ترین تورنمنت ملی عمرش یعنی جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست بدهد.

محمد صلاح در جریان دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید توسط سرخیو راموس مصدوم و تعویض شد. کادر پزشکی لیورپول هنوز درباره میزان مصدومیت شانه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر اظهارنظری نکرده اما گفته می‌شود او به احتمال زیاد نمی‌تواند تیم ملی مصر را در جام جهانی روسیه همراهی کند.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از بازی به خبرنگارها گفت مصدومیت صلاح جدی به نظر می‌رسد و او به بیمارستان منتقل می‌شود. هنوز نتیجه عکس‌ها و آزمایش‌های گرفته شده اعلام نشده اما رسانه‌های انگلیسی از احتمال بالای شکستگی استخوان شانه و در رفتگی مفصل این بازیکن خبر می‌دهند؛ مصدومیتی که صلاح را از جام جهانی دور خواهد کرد.

اتحادیه فوتبال مصر بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان در توئیتر اعلام کرد پزشک تیم ملی مصر با همکارش در لیورپول تماس گرفته و بررسی‌های اولیه آنها را امیدوار کرده که صلاح به جام جهانی برسد اما کادر پزشکی لیورپول این اظهارنظر را تایید نکرده است.

محمد ابوالعلا پزشک تیم ملی فوتبال مصر به جز اظهارنظری که اتحادیه فوتبال این کشور از او منتشر کرد، اظهارنظر دیگری نکرده است. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بیانیه اتحادیه فوتبال مصر بدون بررسی‌های لازم صادر شده و در انگلیس میزان امیدواری برای بهبود زود هنگام شانه محمد صلاح بسیار کمتر از آن چیزی است که مسئولان مصری نشان می‌دهند.

محمد صلاح در صورت عدم حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مهمترین غایب این مسابقات خواهد بود. او که با ۳۲ گل رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر را شکست و بهترین بازیکن فصل این مسابقات شد تا پیش از مصدومیت و تعویض در فینال لیگ قهرمانان یکی از شانس های کسب توپ طلای جهان در صورت درخشش در جام جهانی بود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احد

    خدا شفاش بده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه