طراحی نسل هفتم آیپد مشابه مدل قبلی است

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیپد

طبق گزارش سایت ژاپنی Mac Otakara، نسل هفتم آیپد که قرار است در کنار آیپد مینی ۵ معرفی شود، از طراحی مشابه نسل ششم بهره می‌برد. پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر بهره‌گیری این تبلت از نمایشگر ۱۰.۲ اینچی به جای ۹.۷ اینچی منتشر شده بود اما این سایت ژاپنی نوشته که در این زمینه حرف‌های ضد و نقیضی مطرح شده است. یکی از تامین‌کنندگان اعلام کرده که این تبلت دارای نمایشگر ۱۰ اینچی است ولی یکی دیگر از تامین‌کنندگان خاطرنشان کرده اندازه نمایشگر این تبلت مشابه نسل قبلی آن است.

ظاهرا این تبلت برخلاف مدل‌های جدید آیپد‌ پرو از تکنولوژی فیس آی‌دی بهره نمی‌برد.

فارغ از اندازه نمایشگر، ظاهرا این تبلت برخلاف مدل‌های جدید آیپد پرو از تکنولوژی فیس آی‌دی بهره نمی‌برد و کاربران باید همچنان به حسگر اثر انگشت فیس آی‌دی بسنده کنند. در ضمن اپل برای این تبلت جک هدفون را کنار نگذاشته است. بر اساس گزارش‌های مختلف، اپل در فصل بهار از نسل هفتم آیپد و آیپد مینی ۵ رونمایی می‌کند و حتی شاید این معرفی در حوالی مراسم ۲۵ مارس (۵ فروردین) صورت بگیرد. البته باید خاطرنشان کنیم که این مراسم حول محور مسائل نرم‌افزاری خواهد بود اما شاید کمی پس از آن از طریق انتشار بیانیه مطبوعاتی این تبلت‌ها معرفی شوند.

در نهایت این سایت ژاپنی اعلام کرده که هر دو تبلت همزمان معرفی می‌شوند اما در کنار این موضوع که تامین‌کنندگان قطعات خود را آماده‌ی عرضه‌ی این گجت‌ها می‌کنند، اطلاعات دیگری در مورد تاریخ احتمالی معرفی آن‌ها منتشر نکرده است. نسل ششم آیپد در حال حاضر با قیمت ۳۲۹ دلاری به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود جاشین آن هم قیمت مشابهی داشته باشد.

منبع: MacRumors

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه