تصاویری از طراحی هیجان‌انگیز خودروهای فرمول E

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کمپانی Spark Racing Technologies به‌تازگی تصاویری از طراحی مفهومی خودروهای فرمول E منتشر کرده است که احتمالا در سال ۲۰۱۸ تولید می‌شوند. این خودروساز فرانسوی قول داده که در نسل جدید، شاهد تغییرات عمده‌ای از جمله ارتقای آیرودینامیک، کاهش وزن خودرو و استفاده از باتری‌های بهینه باشیم. این تغییرات باعث افزایش سرعت و ایمنی خودروهای این کلاس می‌شود.

فرمول E، شباهت‌های زیادی با مسابقات فرمول‌ وان دارد اما خودروهای آن تمام‌برقی هستند. مسابقات این کلاس اولین بار در سال ۲۰۱۴ در ۱۰ شهر مختلف برگزار شد و توانست نظر بسیاری را به سمت خود جلب کند.

این تصاویر هیجان‌انگیز، نمایی از کانسپت‌ خودروهای نسل آینده‌ی این مسابقات را به تصویر می‌کشند. زبان طراحی خودروهای فرمول E قرار است بیش‌ازپیش اصیل شود و ظاهری اسپرت‌تر به خود بگیرد. یکی از مسائلی که همیشه در این خودروها مورد انتقاد قرار می‌گیرد، زمان شارژدهی باتر‌ی‌های این خودروها است. از این رو، در حال حاضر شرکت‌های سونی، مک‌لارن، آتیوا (Atieva) در حال کار روی پک باتری‌های بهتری هستند. در لیست خودروهای احتمالی برای فصل پنجم مسابقات فرمول E، نام محصولاتی از خودروسازهای مطرح مرسدس‌بنز، جگوار، رنو، آئودی، ب‌ام‌و، NextEV  وFaraday Future  هستیم.


telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه