طرح خانوادگی برنامه‌ی ۱Password معرفی شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه‌ی ۱Password طرح جدیدی به نام عضویت خانوادگی را معرفی کرده که اعضای آن می‌توانند به رمز عبور افراد دیگر دسترسی داشته باشند.

برای استفاده از طرح خانوادگی نرم‌افزار ۱Password باید ماهانه ۵ دلار پرداخت کنید.

برنامه‌ی ۱Password که یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارها برای مدیریت رمز عبور است، قابلیت جدیدی را به وجود آورده که به وسیله‌ی آن اعضای یک خانواده می‌توانند از رمز‌های عبور یکدیگر استفاده کنند. این قابلیت ویژه که ۱Password for Families نام دارد، به افراد مختلف عضو این نرم‌افزار اجازه می‌دهد که بتوانند لیستی از رمزهای عبور خودشان را با سایرین به اشتراک بگذارند.

با این روش می‌توانید پسورد Netflix خودتان را در اختیار افرادی قرار دهید به آنها اعتماد دارید. همچنین با این ویژگی می‌توانید شماره‌ی کارت‌های اعتباری خودتان را هم در اختیار سایر اعضای خانواده قرار دهید.

برای استفاده از این ویژگی جدید برنامه‌ی ۱Password باید ماهانه ۵ دلار پرداخت کنید و به وسیله‌ی آن هم می‌توانید ۵ نفر از اعضای خانواده‌ی خودتان را به طرح خانوادگی این نرم‌افزار اضافه کنید. البته اگر بخواهید افراد بیشتری را به طرح جدید نرم‌افزار ۱Password اضافه کنید، برای هر فرد باید ۱ دلار اضافه‌تر بپردازید.

1password

طرح خانوادگی برنامه ۱Password

این برنامه یکسری کنترل والدین هم در طرح خانوادگی خودش پیش روی کاربران قرار می‌دهد. به طور مثال والدین می‌توانند تعدادی رمز عبور خاص در اختیار فرزندان خودشان قرار دهند و همچنین می‌توانند دسترسی آن‌ها به تغییر رمز عبور را ببندند. البته در حالت خانوادگی می‌توان پسوردها را هم در دراپ‌باکس به اشتراک گذاشت.

برنامه‌ی ۱Password یک نرم‌افزار رایگان است که ویژگی‌های بسیار زیادی را برای مدیریت رمز‌های عبور در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته برای استفاده از برخی امکانات این برنامه باید حق اشتراک پرداخت کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه