عرضه‌ی خودروی ارزان‌قیمت تسلا در سال ۲۰۱۷

۱۲ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تسلا یکی از بزرگ‌ترین و مبتکرانه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی خودروهای الکتریکی به شمار می‌رود که خودروی رکورد شکنی مثل مدل S را عرضه کرده است.

«ایلان ماسک»، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا، اعلام کرده که خودروهای مدل ۳ در سال ۲۰۱۷ تولید انبوه خواهند شد.

 اما این شرکت نمی‌خواهد در همین حد متوقف شود و تلاش‌هایش برای دستاوردهای بیشتر همچنان ادامه دارد. در همین راستا «ایلان ماسک» (Elon Musk)، مدیر عامل شرکت تسلا، اخیرا اعلام کرده که خودروی ارزان‌ترش، که با مدل ۳ شناخته می‌شود، در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی برای عموم عرضه خواهد شد. از این گذشته، قیمت این مدل هم مشخص شده است. البته باید در نظر داشته باشید که این قیمت بسته به نوسان واحد پول می‌تواند تغییر کند.

ایلان ماسک

هدف اصلی ماسک این است که خودروهای الکتریکی تولید انبوه شوند و زمانی فرا رسد که اکثر اقشار جامعه بتوانند این خودروها را خریداری کنند. از همین رو، تسلا مدل ۳ به قیمت ۳۵ هزار دلار (تقریبا هم قیمت با سانتافه) عرضه خواهد شد. این می‌تواند خبر خوبی برای اکثر مردم کشورهای غربی باشد. زیرا این قیمت برای آنها نسبتا ارزان محسوب می‌شود و یک کارمند عادی می‌تواند با کمتر از ۴ سال پس‌انداز به راحتی این خودرو را تهیه کند. در حال حاضر تسلا مشغول کار روی باتری‌های خودرو است. زیرا فعلا باتری‌هایی که نیروی مدل ۳ را تامین می‌کنند قیمتی برابر با این خودرو دارند. بنابراین امید بر این است که تلاش‌های تسلا و کارخانه‌ی گیگافکتوری‌اش نتایج مثبتی به دست دهند.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه