گوشی NuAns Neo به زودی برای کل جهان عرضه می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Nuans Neo

گوشی NuAns Neo را یادتان هست؟ این گوشی بر مبنای سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل قرار دارد و اواخر سال ۲۰۱۵ در ژاپن معرفی شد و در جریان نمایشگاه CES 2016 هم به نمایش گذاشته شد. حالا شرکت سازنده‌ی این گوشی برنامه‌هایش را برای عرضه‌ی جهانی آن اعلام کرده و گفته که گوشی Neo در اواخر ماه ژوئن از طریق کیک‌استارتر قابل تهیه خواهد بود.

تلفن همراه NuAns Neo برای اولین بار در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی ۲۰۱۶ در لاس وگاس به نمایش گذاشته شد. از آن لحظه به بعد، کنجکاوی و هیجان زیادی در مردم ایجاد شد و مصرف‌کنندگان در آمریکا منتظر اخبار مربوط به NEO بودند.

هفته‌ی آخر ماه ژوئن، کمپین کیک‌استارتر این گوشی آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از این دستگاه‌ها را از این طریق پیش‌خرید کنند.

مشخصات فنی NuAns Neo شامل تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۷ و نمایشگر ۵ اینچی با وضوح تصویر HD می‌شود. حافظه‌ی اصلی این دستگاه ۱۶ گیگابایت ظرفیت دارد. درگاه USB این گوشی از نوع Type-C است. علاوه بر این، NuAns Neo از Continuum مایکروسافت هم پشتیبانی می‌کند.

نکته‌ی جالب این دستگاه کاورهای دو رنگ و قابل تعویض آن است که رنگ‌های متنوعی هم برای آنها در نظر گرفته شده است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره‌ی قیمت و زمان عرضه‌ی NuAns Neo در دسترس نیست.

منبع: GSMArena

E3_News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه