[ویدیو] چگونه از میز غذا عکس بگیریم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها که عکس‌ سفره‌های غذا، میز رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و خلاصه عکاسی از خوراکی‌های خوشمزه از جمله پرطرفدارترین محتواهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی هستند، شاید شما هم به عکاسی از هنر آشپزی‌تان یا حتی هنر آشپزی دیگران علاقه‌‌مند شده باشید.

از آن‌جا که قرار نیست دوربین دقیقا همان‌چیزی را ثبت کند که چشم‌تان می‌بیند، ابتدا باید دوربین را ثابت کنید.

این‌طور به نظر می‌رسد که یک غذای خوشمزه به‌خصوص اگر تزیین مناسبی هم داشته باشد، به‌اندازه‌ی کافی جذاب هست و فقط کافی‌ست دکمه‌ی دوربین را فشار دهید تا یک تصویر زیبا از خوراکی‌های وسوسه‌برانگیز را به ثبت برسانید. اما این‌طور نیست؛ واقعا این‌طور نیست! برای عکاسی از میز غذا باید ابتدا دوربین را آماده کنید. این کار هم مثل عکاسی از سوژه‌های دیگر نیاز به مهارت‌های خاصی دارد. اسکایلر برت (Skyler Burt) کسی است که روی این موضوع تاکید ویژه‌ای دارد و به همین‌خاطر دست به تهیه‌ی ویدیویی زده تا نکاتی را در این زمینه به علاقه‌مندان آموزش دهد.

در این ویدیو او از شما می‌خواهد برای تمرین هم که شده با غریزه‌تان مبارزه کنید؛ منظور غریزه‌ای است که به شما می‌گوید اول باید غذاهای اشتهاآور و بقیه‌ی وسایل را روی میز بچینید و سپس دوربین را در دست بگیرید. به عقیده‌ی برت از آن‌جا که قرار نیست دوربین دقیقا همان‌چیزی را ثبت کند که چشم‌تان می‌بیند، ابتدا باید دوربین را ثابت کنید. او پیشنهاد می‌دهد بعد از ثابت کردن دوربین، با یک بشقاب خالی شروع کنید. سپس اجزای میز را یکی‌یکی به قاب دوربین اضافه کنید. حالا وقت جابه‌جا کردن وسایل روی میز است؛ تا آن‌جا که به صحنه‌ی ایده‌آل‌تان برسید…

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را از دست ندهید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما