عکس‌های جدیدی از پیکسل ۳ ایکس‌ال لو رفت

۱۸ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
پیکسل ۳ ایکس‌ال

در چند روز گذشته عکس‌های جدیدی از گوشی پیکسل ۳ ایکس‌ال منتشر شده است. در بخش خبری XDA-Developers، یکی از کاربران عکس‌هایی از زوایای مختلف نمونه اولیه‌ی این گوشی را آپلود کرده که در آن می‌توان تمام جزییات بدنه‌ی آن را مشاهده کرد.

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌هایی که در این عکس‌ها خودنمایی می‌کند، پنل پشتی تمام شیشه‌ای گوشی پیکسل ۳ ایکس‌ال است. در نگاه اول، به نظر می‌رسد این گوشی هم مانند نسل فعلی برای پنل پشتی خود از شیشه و فلز بهره برده، اما با نگاه دقیق‌تر می‌توان گفت که در قسمت فوقانی این پنل از شیشه شفاف و در قسمت پایین از شیشه مات تشکیل شده است.

پیکسل ۳ ایکس‌ال

هرچند بسیاری از کاربران از پنل‌های پشتی شیشه‌ای به دلیل مشکلات آن دل خوشی ندارند، اما چنین پنل‌هایی می‌توانند قابلیت شارژ بی‌سیم را امکان‌پذیر کنند. البته هنوز نمی‌توان در مورد این مشخصه با قطعیت صحبت کرد، اما به احتمال زیاد در مدل نهایی پیکسل ۳ ایکس‌ال شاهد چنین مشخصه‌ای خواهیم بود. با این حال، شاید گوگل هم مانند شرکت وان‌پلاس فقط به بهره‌گیری از پنل پشتی شیشه‌ای بسنده کند و شاهد بهره‌گیری از شارژ بی‌سیم نباشیم.

در باقی عکس‌ها می‌توانیم دیگر جزییات این گوشی را مشاهده کنیم. به‌عنوان مثال می‌توانیم به دوربین بیرون زده از بدنه (که همچنان به‌صورت تکی است)، اسپیکرهای جلویی و دکمه‌های موجود در سمت راست نمایشگر اشاره کنیم. در ضمن در مورد لوگوی عجیب‌وغریبی که در پشت این گوشی قرار دارد باید بگوییم که گوگل در مرحله‌ی توسعه‌ی سخت‌افزار، برای مشخص کردن مکان لوگوی نهایی، از این آرم استفاده می‌کند که به‌نوعی لوگوی موقت محصولات گوگل محسوب می‌شود.

با وجود انتشار این عکس‌های متعدد، هنوز هم احتمال دارد که این تصاویر متعلق به نمونه‌ی اولیه‌ای باشد که مورد تایید نهایی قرار نگرفته و شاید در نهایت شاهد محصولی با شکل و شمایل دیگری باشیم.

پیکسل ۳ ایکس‌ال

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه