عکس لورفته از پنل پشت؛ یک قسمت تازه از سریال شایعات درباره آیفون ۷

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شاید باورتان نشود اما سریال حدس و گمان‌ها درباره‌ی جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و بقیه‌ی مشخصات آیفون جدید همچنان ادامه دارد! در قسمت امروز این سریال، یک منبع عکسی از پنل پشت این گوشی منتشر و ادعا کرده آیفون ۷ این جک را در بدنه‌ی خود خواهد داشت.

البته عکسی که از پنل پشت آیفون ۴.۷ اینچی آینده در شبکه‌ی اجتماعی Weibo پست شده، هیچ شاهدی بر این موضوع ندارد که جک وجود دارد یا خیر. عکس از پشت بدنه است و قسمت پایین گوشی که درواقع جای جک هدفون است، در آن دیده نمی‌شود.

gsmarena_002

اما منبع منتشرکننده‌ی عکس همان کاربری است که چندروز پیش با ادعای اثبات وجود جک هدفون و دوربین دوتایی، عکسی از قطعات داخلی آیفون منتشر کرده بود. این کاربر هنوز حرف خود را پس نگرفته و به اعتقاد او جک ۳.۵ میلی‌متری بر جای خود باقی‌ست.

ظاهرا تغییر جای خط آنتن نهایی شده و ماژول دوربین زمخت‌تر را هم می‌بینیم.

از سوی دیگر همین سه چهار روز پیش بود که وال‌استریت ژورنال خبری را مبنی بر حذف جک ۳.۵ میلی‌متری در آیفون ۷ منتشر کرده بود!

به‌هرحال پنل پشت گوشی منتشرشده در این تصویر، طراحی آشنایی دارد که پیش ‌از این در چندین منبع نظیرش را دیده بودیم. ظاهرا تغییر جای خط آنتن نهایی شده و ماژول دوربین زمخت‌تر را هم می‌بینیم. همچنین در عکس مشخص است که آیفون ۷ از یک سنسور CMOS بزرگ‌تر استفاده می‌کند.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Next is Now

    تکرار چهار ساله . . .

  2. جوادی محب

    طراحی تکراری !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه