فاجعه سامسونگ را رها نمی‌کند؛ جمع‌آوری ۲.۸ میلیون ماشین لباسشویی

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز فاجعه‌ی گلکسی  نوت ۷ از یادها پاک نشده بود که سامسونگ فراخوان جمع‌آوری ۲.۸ میلیون دستگاه ماشین لباسشویی دستی خودش را صادر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، در بالای این محصولات در زمان کارکردن باز می‌شده و حتی موجب شکستن فک و شانه‌ی تعدادی از کاربران شده است.

ماشین‌های لباسشویی سامسونگ به برخی کاربران آسیب وارد کرده‌اند.

براساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ نزدیک به ۷۳۳ گزارش خرابی از این ماشین‌های لباسشویی دریافت کرده که مربوط به ماشین‌های لباسشویی دستی این شرکت در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ میشده که قیمت آن‌ها بین ۴۵۰ تا ۱۵۰۰ دلار بوده است. در این میان ۹ گزارش آسیب دیدگی هم دریافت شده. البته این اتفاق در زمانی رخ میداده که ماشین لباسشویی‌های سامسونگ در دور تند کار می‌کردند. حتی برخی از کاربران از سامسونگ شکایت کرده‌اند.

میزان ناراحتی مردم از این شرکت کره‌ای در چند وقت گذشته بسیار زیاد شده و اتفاقات این چنینی شرایط را بدتر کرده است.  سال ۲۰۱۶ در حالی برای سامسونگ به پایان می‌رسد که گلکسی نوت ۷ و ماشین‌های لباسشویی آسیب زیادی به این شرکت وارد کردند.

منبع: cnbc

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۰ دیدگاه
  1. آرمین

    ارزش جنس ژاپنی الان داره معلوم میشه….

  2. حمید

    بله… حالا حالاها مونده دنیا بفهمه وقتی اینا جنسهای بنجل را به اصالت معنی دار تکنولوژی ژاپن ترجیح دادن و اونم فقط و فقط بخاطر قیمت، چی عادیدشون خواهد شد…. ورق داره برمیگرده به نفع ژاپنی ها….

    1. سام

      آحسنت

    2. محمد

      چه ربطی داره به ژاپنی ها ؟؟
      ینی منطق شما میگه حالا که جنس کره ای بده جنس ژاپنی خوبه ؟ جنس آمریکایی بد شد الان ؟

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه