فال‌آوت شلتر هفته‌ی آینده به ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان می‌آید

۱۷ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی بتسدا خبر از عرضه‌ی بازی «فال‌آوت شلتر» (Fallout Shelter) تا هفته‌ی آینده روی کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی داده است. این بازی در سری بازی‌های Xbox Play Anywhere جای خواهد گرفت. دانلود فال‌آوت شلتر در فروشگاه ویندوز یا فروشگاه ایکس‌باکس، رایگان خواهد بود.

فال‌آوت شلتر یک بازی استراتژی مدیریتی است. در این بازی، کنترل یک پناهگاه زیرزمینی یا همان Vault را بر عهده می‌گیرید و باید به زنده ماندن و پیشرفت انسان‌هایی که در این پناهگاه زندگی می‌کنند، کمک کنید.

با توجه به اینکه فال‌آوت شلتر در سری Xbox Play Anywhere جای می‌گیرد، فایل ذخیره‌ی بازی و تمام تنظیمات یکسانی روی هر دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و کامپیوتر خواهد داشت؛ یعنی بازی‌کننده می‌توانند بازی‌شان را روی هر دو پلتفرم، داشته باشند و فایل ذخیره‌ی آن‌ها، اچیومنت‌ها و پیشرفت‌شان را حفظ کنند. بازی هم‌چنین کاملا با دسته‌ی ایکس‌باکس وان هماهنگی خواهد داشت.

بازی قبلا روی کامپیوتر عرضه شده بود، اما فقط از طریق فروشگاه بتسدا و نرم‌افزار Bethesda Launcher می‌توانستید آن را دریافت کنید؛ طوری که برای مثال امکان دریافت بازی از فروشگاه استیم وجود نداشت.

fallout-shelter-1

فال‌آوت شلتر یک بازی استراتژی مدیریتی است. در این بازی، کنترل یک پناهگاه زیرزمینی یا همان Vault را بر عهده می‌گیرید و باید به زنده ماندن و پیشرفت انسان‌هایی که در این پناهگاه زندگی می‌کنند، کمک کنید. از زمان عرضه‌ی فال‌آوت شلتر، بروزرسانی‌های زیادی برای آن عرضه شده است و بازی در یک سال اخیر، بسیار بزرگ شده.

فال‌آوت شلتر در روز هفتم فوریه روی ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه بازی رایگان است، پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید.

منبع: Xbox.com

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محسن حسینی

    بازی بدی نیست ولی بعد یه مدت خسته کننده میشه، دائم کارای تکراری باید انجام بدی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه