تاریخ عرضه‌ی Fallout Shlter برای PC مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Bethesda در جریان نمایشگاه E3 2016 گفت که قصد دارد بازی «فال‌اوت شلتر» (Fallout Shelter) که قبلا برای پلتفرم‌های موبایل عرضه کرده بود را برای کامپیوترهای شخصی هم منتشر کند. خوشبختانه برای تجربه‌ی این بازی روی PC مدت زمان زیادی نباید صبر کنید. براساس اطلاعات منتشر شده در توییتر بازی فال‌آوت این عنوان در همین هفته یا اوبایل هفته‌ی آینده عرضه می‌شود.

بازی فال‌آوت شلتر تا چند روز دیگر برای PC منتشر می‌شود.

به احتمال زیاد در چند روز آینده شاهد منتشر شدن فال‌آوت شلتر برای کامپیوتر خواهیم بود. البته شایعات می‌گویند که این عنوان در تاریخ ۲۴ تیر منتشر شود. هنوز مشخص نشده که آیا این بازی برای سیستم‌های مک هم عرضه می‌شود یا خیر.

2-shelter

متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی نسخه‌ی PC این بازی منتشر نشده؛ اما باید همان روند نسخه‌ی موبایل را داشته باشد با این تفاوت که کنترل آن برای کامپیوتر بهینه‌سازی شده است. حتی این احتمال هم وجود دارد که بتوان این بازی را روی موبایل بازی کرد و بعدا آن را روی کامپیوتر ادامه داد. هنوز درباره‌ی روند پرداخت درون برنامه‌ای این بازی هم چیزی گفته نشده؛ اما به احتمال زیاد شاهد چنین سیستمی در بازی خواهیم بود.

بازی فال‌آوت شلتر در زمان عرضه روی موبایل و تبلت به موفقیت زیادی دست پیدا کرد و توانست به یک بازی محبوب میان گیمرها تبدیل شود. همین موضوع باعث شد که این بازی برای کامپیوتر هم منتشر شود.

‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. طوفان

    یک بازی چرت و بی هدف بعد از یک مدت به تکرار و تکرار بی پایان می رسه .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه