بازسازی‌ فاینال فانتزی ۱۲ روی نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود

۲۵ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی فاینال فانتزی 12

در کنار عرضه‌ی بازی‌های معروف و قدیمی مجموعه‌ی فاینال فانتزی یعنی فاینال فانتزی ۷، فاینال فانتزی ۹ و فاینال فانتزی ۱۰ برای کنسول نینتندو سوییچ، شاهد عرضه‌ی یک بازی دیگر از این مجموعه هم روی سوییچ خواهیم بود. شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس در طول برنامه‌ی Nintendo Direct اخیر از عرضه‌ی بازی فاینال فانتزی ۱۲ (Final Fantasy XII) روی نینتندو سوییچ خبر داد.

نسخه‌ای که شرکت اسکوئر انیکس از فاینال فانتزی ۱۲ برای عرضه‌ی روی نینتندو سوییچ آماده می‌کند، بازسازی اخیر این بازی است. قرار است Final Fantasy XII: The Zodiac Age روی نینتندو سوییچ عرضه شود. این بازسازی از بازی فاینال فانتزی ۱۲ پارسال روی پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و پس از گذشت شش ماه به کامپیوتر هم آمد.

بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age

فاینال فانتزی ۱۲ برای اولین در مجموعه بازی‌های فاینال فانتزی بی‌خیال سیستم مبارزات نوبتی معمول این مجموعه شد و آن را با سیستم‌های کاملا جدیدی جایگزین کرد. فاینال فانتزی ۱۲ هم‌چنین از نظر هنری و داستانی، با تمام بازی‌های مجموعه‌ی فاینال فانتزی فرق می‌کند و روند خودش را دارد.

بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این بازی یعنی The Zodiac Age در واقع از روی نسخه‌ای خاص از این بازی ساخته شده است. اسکوئر انیکس یک سال پس از عرضه‌ی فاینال فانتزی ۱۲ نسخه‌ای کامل‌تر با محتوای بیشتر از آن را عرض کرد، ولی فقط در ژاپن. در فاب بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age برای اولین بار توانستیم این تغییرات و پیشرفت‌ها را در نسخه‌ی انگلیسی بازی تجربه کنیم.

بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age در کنار نینتندو سوییچ هم‌چنین روی ایکس‌باکس وان هم عرضه خواهد شد. می‌توانیم در سال ۲۰۱۹ منتظر عرضه‌ی نسخه‌های ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ این بازی باشیم.

منبع: GameSpot

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه