فبلت ۶.۶ اینچی آنر، ۱۱ مرداد به بازار عرضه خواهد شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته گذشته مقامات حوزه تنظیم مقررات در سازمان TENAA به گوشی جدید شرکت هوآوی یعنی هوآوی آنر نوت ۸ (Huawei Honor Note 8) برای فروش در چین مجوز دادند.

ظاهرا این فبلت برای رقابت با گوشی ۶.۴۴ اینچی شیائومی می مکس (Xiaomi Mi Max) که فروش خیلی خوبی هم در چین داشته به بازار عرضه می‌شود.

حال قرار است هوآوی گوشی‌ای به بازار عرضه کند که از محصول شرکت شیائومی بزرگتر است و ۶.۶ اینچی است. این فبلت در قالب یک رویداد در روز دوشنبه ۱۱ مرداد در کشور چین رونمایی خواهد شد. این گوشی توسط برند آنر یکی از زیرشاخه‌های برند هوآوی معرفی خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم صفحه نمایش ۶.۶ اینچی این گوشی هوشمند کیفیت QHD خواهد داشت. آنر نوت ۸ میزان ۴ گیگابایت RAM، حافظه ۶۴ گیگابایتی، یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی دارد. این گوشی تراشه Kirin 955 دارد که با یک پردازنده مرکزی ۲.۵ گیگاهرتزی ۸ هسته‌ای کار می‌کند. باتری این فبلت ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و اندروید آن ۶.۰ مارشمالو است.

ظاهرا یک مدل دیگر از این دستگاه هم به بازار عرضه خواهد شد. این مدل کمی ارزان‌تر است. تراشه آن Kirin 950 است، ۳ گیگابایت RAM دارد و حافظه داخلی‌اش ۳۲ گیگابایتی است. قیمت مدل رده‌بالاتر گوشی ۳۴۴ دلار است و مدل دوم که کمی ضعیف‌تر است به قیمت ۲۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. این را هم اضافه کنیم که هر دو گوشی حسگر اثرانگشت و درگاه USB Type-C دارند.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه