فرار تیم استرالیا از شکست مقابل دانمارک با پنالتی جنجالی

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم استرالیا

دانمارک پس از تساوی مقابل تیم استرالیا در صدر گروه سوم رقابت های جام جهانی قرار گرفت.در نخستین بازی روز هشتم جام جهانی ۲۰۱۸، تیم های دانمارک و استرالیا از ساعت ۱۶:۳۰ در دور دوم مرحله گروهی رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

تیم دانمارک که در بازی نخست خودش موفق شد به سختی مقابل پرو پیروز شود در دقیقه ۷ بازی با شوت تماشایی کریستین اریکسن توانست به گل برسد. دانمارک در ادامه توانست با حفظ توپ بازی را کنترل کند و چند فرصت گلزنی دیگر هم به دست آورد اما استرالیا با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه اول فشار حملاتش را بیشتر کرد و در دقیقه ۳۷ داور پس از استفاده از کمک داور ویدیویی خطای هند مدافع دانمارک را اعلام کرد تا استرالیا صاحب ضربه پنالتی شود. مایل یدیناک همانند بازی با فرانسه موفق شد ضربه پنالتی را گل کند تا نیمه اول با نتیجه تساوی تمام شود.

تیم دانمارک که با پیروزی در این بازی می توانست صعودش را قطعی کند در آغاز نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه استرالیا وارد کرد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از برتری خود استفاده کنند تا بازی در ادامه متعادل تر شود. تیم استرالیا پس از ورود دنیل ارزانی ایرانی تبار در دقیقه ۷۰ توانست کنترل بازی را در دست بگیرد و موقعیت های زیادی هم خلق کرد اما عکس العمل های درخشان کسپر اشمایکل و بدشانسی بازیکنان باعث شد این موقعیت ها از دست برود. در نهایت حملات پرتعداد استرالیا در دقایق پایانی به نتیجه نرسید تا بازی مساوی شود.

تیم دانمارک با نتیجه ۴ امتیازی شد تا در صدر گروه سوم قرار بگیرد. استرالیا هم با یک امتیاز در رده سوم قرار گرفت. دانمارک در دور پایانی مرحله گروهی به مصاف فرانسه می رود و استرالیا هم با پرو بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه