فیلم Avengers: Endgame رکورد بیشترین پیش‌فروش تاریخ را شکست

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
انتقام جویان: پایان بازی

آمار و ارقام مربوط به پیش‌فروش بلیت‌های فیلم ابرقهرمانی «انتقام‌جویان: پایان بازی» ظرف ۷ روز نشان می‌دهد تعداد بلیت‌های پیش‌فروش شده برای این اثر سینمایی حدودا ۵ برابر تعداد بلیت‌هایی است که در مدت زمان مشابه برای فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» فروخته شد.
جدیدترین قسمت از مجموعه انتقام‌جویان با ثبت این رکورد، در حال حاضر بیشترین میزان پیش‌فروش را در تاریخ سینما به نام خود ثبت کرده است. این‌ موضوع به دلیل اشتیاق بیشتر مخاطبان به این اثر سینمایی و‌ ترس از لورفتن زودهنگام محتوای فیلم در شبکه‌های اجتماعی است که عموما در روزهای نخست اکران اتفاق می‌افتد.

براساس جدیدترین پیش‌بینی‌ها انتقام‌جویان: پایان بازی می‌تواند در گیشه ایالات متحده رکورد افتتاحیه خیره‌کننده ۳۰۰ میلیون دلار را ثبت کند و ظرف یک هفته در سراسر جهان به فروش یک میلیارد دلاری برسد. فیلم در آمریکا در ۴۶۰۰ سالن اکران خواهد شد و از این نظر بزرگترین اکران تا به امروز به حساب می‌آید.

انتقام‌جویان جدید دیروز در چین اکران خود را آغاز کرده و ظرف ۱۲ ساعت اول ۱۰۰ میلیون دلار فروخته است. پیش‌بینی می‌شود این رقم در مجموع فروش کل آخر هفته در چین به ۲۵۰ میلیون دلار برسد. فیلم قبلی این مجموعه که دیرتر در چین اکران شد افتتاحیه ۲۰۰ میلیون دلاری را پشت سر گذاشت و با فروش ۶۴۰.۵ میلیون دلاری بزرگترین افتتاحیه سراسری (آمریکا در کنار سایر نقاط جهان) را تجربه کرد.

بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که واکنش منتقدان هم نسبت به این اثر سینمایی مثبت بوده است. تا به امروز و براساس نقدهای منتشر شده ۹۶ درصد منتقدان وبسایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده‌اند و از مجموع ۴۶ نقد ثبت‌شده در وبسایت متاکریتیک نمره ۷۸ برای انتقام‌جویان: پایان بازی به دست آمده؛ نمره‌ای که محصول ۴۳ نقد مثبت، ۲ نقد میانه و ۱ نقد منفی است.

در روزهای آینده واکنش منتقدان به این فیلم سینمایی را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Bek

    اون هفت سنگ در کنار هم، قدرتی به صاحبش میده که فقط خالق هستی و لیوینگ ترایبیونال در برابر اون مصونند.همونطور که در جنگ ابدیت دیدیم ، کسی که بخواد این سنگارو کنار هم جمع کنه ،باید سختی های زیادی بکشه.یه جورایی باید از هفت خوان رد شه تا تمام سنگ های ابدیت رو جمع کنه«به جز ایگو،اون حساب نیست». همونطور که گفتم این سنگ ها قدرتی به صاحبش میده که فقط دو شخص در برابر اون مصونند.پس اینجا فقط باید درگیری صورت بگیره.
    اون تیتان دیوانه ، حتی بدون اون سنگ ها ، بازم قویه. اون هیچ تفکری به کار نمیبره.این فقط نشون دادن زور بازو نیست، این دفاع و مقابله به مثله.

  2. Bek

    میتونم بپرسم منظور شما از یک همسانی و همخوانی پارامتر ها چیه؟

  3. فرهاد

    یکی که برای دیدن این فیلم لحظه شماری می کند لطفا توضیح بدهد چرا؟؟؟
    وقتی نقاشی بچه ها را نگاه می‌کنی هرچیز که کودک بهش فکر کرده را می‌توانی اونجا ببینی. تنها چیزی که انجا نیست یک همسانی و هم خوانی از پارامتر هاست . این چیزی که من از انتقام‌جویان می‌بینیم.
    هیچ چیز هم خوانی کامل ندارد. اگر در قوانین مارول و دنیای مارول غرق بشی بازم یک عالمه ناهم خوانی دارد. مثلا ایرون من یک تکنولوژی اختراع کرد که صد هزار مرتبه از همه ی انها با ارزش و صد ها مدل از این لباس رباتیک می‌تواند تولید و با یک ارتش به جنگ برد . اما چرا نمی کند . می توانست ۱۰ لباس هالک داشته باشد. متاسفانه چیزی که در این فیلم ها گم شده خردمندی و دانشوری است. همه چیز زور و بازو نیست.
    یاد دروانی که در کنار ابر قدرتمندها مردانی بودند که می‌شود به عنوان مرکز دانش و خرد آنها را ستایش کرد ،گذشت. افسوس که شرکت ماروال دلیل موفقیت دنیای قهرمانی را از یاد برده است . از شاهنامه گرفته تا داستان ماروال قدیمی وجود شخصی خردمند در کنار جوانمردی و قدرت بود. درکنار بتن مردی بود که لوازم انها را تهیه می‌کرد. شخصیت هالک پرفسور خردمند که به دنبال ارامش می گشت و …. فقط افسوس

    1. شاهین زارعی

      قدرت سنگ ها فراتر از صد تا لباس تونی استارک هست . البته قبول دارم ناهماهنگی وجود داره مثلا دکتر استرنج از زمان میتونست استفاده کنه ولی همون طور که خودش گفت ۱۴ میلیون راه رو امتحان کرده و فقط یکیش جواب داده

      اگه تو این قسمت تانوس رو شکست میدادن خیلی جالب نبود چون همه فیلم ها اخرش خوب تموم میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه