این ۴ گوشی هواوی را همین حالا با بهترین قیمت از دیجی‌کالا بخرید

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
هواوی آنر

شرکت چینی هواوی در سال ۲۰۱۳ برندی را با عنوان «آنر» (Honor) ثبت کرد. تمرکز این برند بر روی بازار آنلاین است. هواوی در تلاش است با تولید گوشی‌هایی با مشخصات پرچم‌داران، اما با قیمت‌هایی منطقی، در فروش آنلاین تمام رقبا را پشت سر بگذارد. گوشی‌های این برند، به‌طور رسمی و قانونی، فقط از طریق فروش آنلاین به بازار عرضه می‌شود.

فروش انحصاری چهار محصول «آنر ۴X دو سیم‌کارت»، «آنر شات‌ایکس دو سیم‌کارت»، «آنر ۷ دوسیم‌کارت» و «آنر ۶ پلاس دو سیم‌کارت» در ایران از طریق فروشگاه‌ آنلاین دیجی‌کالا و با گارانتی معتبر انجام می‌شود. هر چهار محصول، دو سیم‌کارته هستند و با در نظر گرفتن مشخصات فنی و قیمت‌شان، به‌سختی می‌توان رقیبی برای‌شان پیدا کرد. این چهار گوشی هوشمند آنر را می‌توانید از دیجی‌کالا خریداری کنید.

     ‌‌‌    ‌‌‌

Honor 4X Dual SIM

انتخاب بهترین گزینه از بین گوشی‌های ارزان‌قیمت، با توجه به بازار شلوغ این دستگاه‌ها، همیشه کار سختی است؛ اما اگر می‌خواهید یک گوشی همه‌فن‌حریف بخرید و قصد ندارید پول زیادی خرج کنید، «آنر۴X » انتخاب مناسبی است. طراحی جمع‌وجور، جنس مرغوب بدنه، نمایشگر بزرگ ۵٫۵ اینچی، دوربین‌های باکیفیت، امکان استفاده از دو سیم‌کارت و پشتیبانی از شبکه‌ی ۴G، رابط ‌کاربری زیبا و کار‌آمد و باتری با شارژدهی مناسب می‌تواند شما را برای خرید این گوشی هوشمند متقاعد کند.

4x

آنر ۴X به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است. در این گوشی از نمایشگری با رزولوشن HD استفاده شده است. مشخصات فنی و عملکرد مناسب در کنار قیمت پایین، آنر ۴X را به بهترین گزینه‌ در میان گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه تبدیل کرده است.

‌‌‌‌    ‌‌

Huawei ShotX Dual SIM

در گوشی «هواوی ShotX» از یک نوآوری‌ جالب استفاده شده است. این گوشی که با نام «هانر ۷ آی» (Honor 7i) هم شناخته می‌شود به دوربینی مجهز شده که قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه‌ای دارد و می‌تواند به‌عنوان دوربین سلفی و دوربین اصلی استفاده شود. با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی، دیگر لازم نیست نگران کیفیت پایین عکس‌های سلفی خود باشید. تصاویر سلفی شما کیفیتی مشابه با تصاویر دوربین اصلی خواهد داشت. هواوی ShotX دو سیم‌کارته است و از شبکه‌ی ۴G پشتیبانی می‌کند.

shotx

این گوشی یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی Full HD دارد؛ این رزولوشن برای دستگاهی در این رده‌ی قیمتی بسیار مناسب است. در ضمن این مدل از گوشی‌های آنر به حسگر اثر انگشت هم مجهز شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۳۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی، اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی ۵٫۱، همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی اشاره کرد.

‌‌‌‌   ‌‌

Honor 7 Dual SIM

بدنه‌ی تمام فلزی با طراحی زیبا و درعین‌حال سبک و مقاوم، حسگر اثر انگشت سریع و دقیق، نمایشگری ۵٫۲ اینچی با فناوری IPS-NEO، دوربین اصلی ۲۰ پیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی، سخت‌افزار قدرتمند و ۳ گیگابایت رم می‌توانند مشخص کنند که هواوی تا چه میزان به دنبال تولید گوشی‌های باکیفیت و به‌روز است. «آنر ۷» به صفحه نمایشی Full HD مجهز است و از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه بهره می‌برد. باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه، خیال‌تان را از تامین انرژی لازم برای انجام تمامی کار‌های روزانه به مدت دو روز راحت می‌کند.

آنر ۷

آنر ۷ در میان گوشی‌های هم‌قیمتش، بهترین طراحی و بازدهی را برای شما خواهد داشت. این تلفن هوشمند یکی از جدیدترین محصولاتی است که با برند آنر عرضه شده. این دستگاه چند ماه پیش و تنها به‌صورت آنلاین در بازار چین عرضه شد. حالا پای این گوشی به ایران باز شده و به‌صورت انحصاری و با گارانتی معتبر در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

‌‌‌‌   ‌‌‌      ‌‌

Honor 6 Plus Dual SIM

گوشی «آنر ۶ پلاس»، همان‌طور که از نامش برمی‌آید، یک گوشی بزرگ است. این گوشی به یک نمایشگر بزرگ ۵٫۵ اینچی با رزولوشن Full HD مجهز شده است. طراحی ساده‌ی آنر ۶ پلاس، آن را به یکی از خوش‌ساخت‌ترین و زیباترین گوشی‌های هواوی تبدیل کرده است. باتری با ظرفیت بالا و امکان استفاده از دو سیم‌کارت و پشتیبانی از شبکه‌ی ۴G، دلایلی منطقی برای خرید این دستگاه به شمار می‌روند. همچنین سخت‌افزار قدرتمند آنر ۶ پلاس می‌تواند به‌راحتی از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین بربیاید.

۶-plus

در کنار این امکانات مطلوب نباید به‌سادگی از کنار دوربین‌های دوگانه‌ی این گوشی عبور کرد؛ روی قاب پشتی آنر ۶ پلاس دو دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این دو دوربین کمک می‌کنند تا تصاویری ثبت شود که کاربر پس از ثبت عکس بتواند فوکوس را روی نقطه‌ی دلخواه تنظیم کند.

    ‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Zahra

    سلام ببخشید honor 5C کی میاد؟؟؟/دوربین جلوش فلش داره یا نه؟؟

  2. Avatar طراحی سایت

    ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه