فروش ایکس‌باکس وان افزایش پیدا کرد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان NPD کنسول PS4 باز هم به عنوان پرفروش‌ترین کنسول ماه گذشته در آمریکا شناخته شد. کنسول PS4 به واسطه عرضه شدن باندل «شوالیه آرکام» توانست به فروش بیشتری نسبت به ایکس‌باکس وان دست پیدا کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، در ماه گذشته فروش کنسول ایکس‌باکس وان افزایش داشته است.

اما کنسول ایکس‌باکس وان با رشد فروش ۵۱ درصدی نسبت به سال گذشته در همین زمان مواجه شده و ۳۰۰ هزار دستگاه فروش داشته است. سازمان NPD به این موضوع اشاره کرده که در هفته بعد از E3 کنسول ایکس‌باکس وان بیشتر از کنسول PS4‌ فروش داشته است. مایکروسافت اعلام کرد که در هفته بعد از E3 فروش کنسول ایکس‌باکس وان ۷۹درصد بیشتر شده بود.
فروش کنسول‌های ۳DS و Wii U شرکت نینتندو هم در مقایسه با سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی داشته است. البته نینتندو مدل جدیدی از کنسول ۳DS به‌نام ۳DS XL را هم راهی بازار کرده است. فروش کنسول ۳DS نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی داشته است.

Xbox-One-Logo

سازمان NPD اعلام کرد که بازی «بتمن: شوالیه آرکام» توانسته به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی این ماه در آمریکا شناخته شود. درکنار بازی بتمن، عنوان‌های دیگری مانند The Witcher 3، Mortal Kombat X و Dying Light هم فروش قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند و باعث شده‌اند که شرکت وارنر که ناشر این بازی‌ها است، سهم زیادی در فروش بازی‌های سال ۲۰۱۵ داشته باشد.
بازی The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited در مکان دوم پرفروش‌ترین بازی ماه گذشته قرار گرفته است و در کنار آن هم بازی LEGO Jurassic World قرار دارد. لازم به ذکر است که بازی The Witcher 3‌ در مکان چهارم و بازی Splatoon هم در مکان پنجم قرار گرفته‌اند. شرکت نینتندو به GameSpot گفته است که بازی Splatoon در ماه گذشته ۲۹۰ هزار نسخه فروش داشته است و مجموع فروش این بازی را به ۴۵۵ هزار نسخه رسانده است.

منبع: Video Gamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه