فروش رزیدنت اویل ۷ از سه میلیون نسخه گذشت

۲۵ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم، موفقیت‌های رزیدنت اویل ۷ (Resident Evil 7) هم‌چنان ادامه دارند. هفته‌ی گذشته بود که شنیدیم رزیدنت اویل ۷ نزدیک به ۲.۵ میلیون نسخه فروخته است. شرکت بازی‌سازی «کپ‌کام»، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل، گفته است که فروش قسمت هفتم از این مجموعه بازی‌ها توانسته است از مرز ۳ میلیون نسخه بگذرد. زمان زیادی از عرضه‌ی رزیدنت اویل ۷ نمی‌گذرد. این بازی در روز ۲۴ ژانویه به صورت رسمی روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ و هم‌چنین رایانه‌های شخصی عرضه شد و فروش ۳ میلیون نسخه از آن روز، موفقیت بسیار خوبی برای کپ‌کام رقم زده است.

ResidentEvil7-2

کپ‌کام هم‌چنین گفته است که جدیدترین قسمت از فیلم‌های رزیدنت اویل توانسته است بازخورد بسیار خوبی بگیرد؛ طوری که مجموع فروش فیلم‌های رزیدنت اویل از ۱ میلیارد دلار گذشته است. فیلم «رزیدنت اویل: فصل آخر» (Resident Evil: The Final Chapter) اخیرا اکران شده و فروش بسیار خوبی داشته است.

قسمت هفتم از مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل با بازگشت به ریشه‌های این مجموعه، نه تنها طرفداران گذشته‌ی این مجموعه را خوشحال نگه داشته، بلکه طیف جدیدی از مخاطبان را برای خودش پیدا کرده است. رزیدنت اویل ۷ یک بازی ترسناک است و مثل قسمت اول این مجموعه، در یک عمارت اتفاق می‌افتد.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه