فروش سامسونگ گلکسی S7 از آیفون ۶s در آمریکا پیشی گرفت

۲۶ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا با دنبال کردن خبرهای ماه‌های گذشته درباره شرکت اپل می‌دانید این شرکت تا حدی دچار مشکل شده و با برخی بحران‌های مالی دست به گریبان است.

حال بررسی آخرین گزارش‌ها از میزان فروش گوشی‌های اپل هم نشان می‌دهند فروش گوشی‌های این شرکت کاهش یافته است، اما نکته قابل توجه دیگری که در گزارش جدید منتشر شده این است که فروش گوشی‌های سامسونگ گلکسی S7 و سامسونگ گلکسی S7 Edge در ایالات متحده آمریکا از گوشی آیفون ۶s و آیفون ۶s Plus بیشتر شده و شرکت سامسونگ رقیب اصلی اپل توانسته در آمریکا از این شرکت پیشی بگیرد.

براساس این گزارش در سه ماهه منتهی به ماه می ۲۰۱۶، سامسونگ ۳۷ درصد و اپل ۲۹ درصد فروش گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده‌اند که در این میان سهم گوشی گلکسی S7 و S7 Edge، حدود ۱۶ درصد و آیفون ۶s و ۶s plus حدود ۱۴.۶ درصد از سهم فروش کل است. با این حال میزان کسانی که از گوشی‌های سامسونگ به سمت استفاده از گوشی‌های اپل رو می‌آورند هنوز سه برابر کسانی است که از گوشی‌های اپل به سمت گوشی‌های سامسونگ می‌آیند.

البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که گوشی‌های پرچم‌دار شرکت اپل چند ماهی پیش از گوشی‌های شرکت سامسونگ به بازار عرضه شدند و جدید بودن بیشتر گوشی‌های سامسونگ هم می‌تواند یکی از دلایل فروش بیشتر این گوشی‌ها باشد.

منبع: AndroidAuthority


کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۳ دیدگاه
  1. Avatar 아리

    حالا اگه اپل از سامسونگ پیشی میگرفت الان پیج از نظرات اپلی ها ترکیده بود برای لود صفحه میبایست ۸ گیگ اینترنت مصرف کرد تا نظرات اپلی ها رو خوند!!!!!

  2. Avatar علی

    البته این رو باید در نظر داشت که طبیعیه که کوچ کردن از سامسونگ به اپل بیشتر باشه چون سامسونگ درصد بالایی از محصولاتش پایین رده یا میان رده هستن و خیلی ها که تا حالا نمیتونستن پول زیادی برای گوشی بدن ممکنه وقتی که این امکان رو پیدا کردن،به عنوان یک گوشی بالا رده اپل رو انتخاب کنن ولی این قضیه عکسش صادق نیست چون تمام محصولات اپل بالا رده هستن و کوچ کردن از اپل به سامسونگ به معنی تغییر نظر کاربر و تغییر برند مورد علاقه هست که کم تر اتفاق می افته.

    1. Avatar آریان

      لطفا تیتر رو درست بخونید چون گفته s7 در آمریکا نه کل برند سامسونگ در آمریکا

      1. Avatar علی

        شما کامنت منو درست نخوندین بحث من سر کوچ کردن از سامسونگ به اپل و برعکسه کاری به فروششون ندارم چهار خط اخر پاراگراف یکی مونده به اخر رو بخونین.

  3. Avatar Next is Now

    وقتی توی خونه خودتم توی فروش شکست بخوری در مقابل رقیب دیرینه یعنی یجای کارت ایراد داره

  4. Avatar طوفان

    آیفون به تکرار رسیده و هیچ خلاقیتی در ظاهر و باطن گوشیهاش نداره امیدوارم سری بعدی این ایراد رو جبران کنه

  5. Avatar Ali S

    هه اپل تو خونه خودش هم خریدار نداشت
    چند وقت پیش گفتید آمریکایی ها بیشتر از آیفون محصول سامسونگ رو میپسندن
    اپلی ها میگفتن فروش ملاکه خخخخ
    هرچند میدونم الانم یه توجیح دیگه سرهم میکنن

    1. Avatar mohsen

      در این سه ماهه کم تر بوده نه کل سال
      یعنی حتی حاظر نیستین خبر رو کامل بخونین
      اونم به خاطر اینه که از عرضه ی iphone 6s نزدیک یک سال گذشته
      حالا اگه حال میکنی که شرکت مورد علاقت فروشش بالا بره یا بابات تو سامسونگ سرمایه داره کار ندارم. طرفدار هیچ برندی هم نیستم.

      1. Avatar Ali S

        دوست من ، سامسونگ از سال ۲۰۱۱ پرفروش ترین برند موبایل بوده و الانم بیشترین نرخ درامد در ثانیه رو داره
        یعنی حاضر نیستین یکم اخبارو بگردید؟

      2. Avatar Mahdi

        اگه اپل هم می خواست مثل سامسونگ گوشی های میان رده تولید کنه معلوم بود که الان پرفروش ترین برند موبایل دنیا بود

      3. Avatar Ali S

        تیترو بخون
        اس۷ پیشی گرفته نه یک میان رده.
        درضمن به ما و سامسونگ ربطی نداره که اپل عرضه ساخت گوشی متنوع نداره

      4. Avatar علی

        این درسته که جدید تر بودنش تاثیر داره ولی این که ما داریم در مورد فروش پرچمدارای جدیدشون اون هم در جایی که اپل بیشترین فروش رو داره صحبت میکنیم نکته ی بسیار بارز تریه، اگه سامسونگ هرچند برای یه ماه خونه ی اپل رو ازش بگیره قطعا باید گفت اپل بد جوری به مشکل خورده!!!

      5. Avatar محمد رضا

        شما مثل اینکه اخبار مربوط به فروش آیفون تو کره جنوبی رو نشنیدی البته بعید میدونم که نشنیده باشی، آیفون چند ساله که فروشش در کره جنوبی بیشتر از سامسونگ گلکسی اس و ال جی جی هستش .

      6. Avatar Ali S

        کره ۷۰ میلیون جمعیت داره آمریکا ۳۴۰ میلیون.
        پس بازم سامسونگ بیشتر فروخته.

      7. Avatar علی

        میشه لطفا منبع این حرفتون رو اعلام کنید؟چون خیلی خیلی بعید به نظر میاد من خودم اخباری در باره ی این که سامسونگ و ال جی رقابت نزدیکی برای اول شدن در کره دارن شنیدم ولی بعید میدونم حرف شما درست باشه.

    2. Avatar مهران

      برعکس
      خود شما و امثال شما ادعا میکنین چون سامسونگ فروشش بیشتره پس بهترینه

      1. Avatar علی

        فروش پرچمدارای سامسونگ معمولا از اپل کم تر بوده البته انگار الان دیگه اینجوری نیست!

    3. Avatar sepehr

      حالا این که کی بیشتر فروخته به کنار هرچند که فک نمیکنم متن رو خوانده باشی… به نظرت بهتر نیس شما به این فکر کنی که گوشیتو محکم تر بگیری دستت؟؟؟؟ یادت که نرفته اگه از دستت بیفته چی میشه؟؟؟؟ در ضمن نوت ۷ داره میاد تیک تاک…شمارش معکوس برای خارج شدن گوشیت از پشتیبانی سامسونگ شروع شده من جای شما بودم از الان پولامو جمع میکردم برای نوت ۷ خخخخخخ

      1. Avatar علی

        ۱. اگه شما درست بگی و سامسونگ از نظر مقاومت مشکل داشته باشه(که فکر نکنم، من خودم اس ۶ دارم و خیلی وقتا بدون کاوره مشکلی هم تا حالا باهاش نداشتم)میشه با یه کاور خوب حلش کرد.
        ۲.نمیدونم منظور شما از پشتیبانی چیه اگه منظورتون اپدیت کردنه که سامسونگ هنوز اس۵ رو هم پشتیبانی میکنه و بیشتر از این هم معلوم نیست خوب باشه مثلا ایپد ۲ با اپدیتی که براش انجام دادن خیلی خیلی کند شد
        درکل این ها نمیتونه جای برتری های سامسونگ رو بگیره.

      2. Avatar Ali S

        شما نمیخواد به ما یاد بدی چجوری گوشی تو دست بگیریم. ما حواس پرت نیستم که راه به راه گوشی بیفته زمین.
        و این یدونه تست ضربه بی ارزش رو هم اگه دیجیکالا یاد شما نداده بود الان تعداد کامنت هاتون نصف شده بود.
        و شما مقاله ” چرا برای گوشی من آپدیت نیامده ” رو در دیجیکالا مطالعه کنید اونجا نوشته شده اگه بهترین پشتیبانی ها رو میخواید از گوشی های الجی سامسونگ و سونی استفاده کنید. موفق باشید

      3. Avatar sepehr

        نخیر ماها از همون اولم میدونستیم s7 بدنش ضعیفه شما نمیدونستی و حتی با وجود اون ویدئو هم نمیخوای قبول کنی!!!! خخخخ شما که برات بشه میگی پشتیبانی سامسونگ از نکسوس و اپلم بهتره از بس تعصب داری

      4. Avatar علی

        البته اینو قبول دارم که تومقاله ای که ایشون بهش استناد کردن گفته نشده بود که پشتیبانی سامسونگ از اپل و گوگل بهتره اما سامسونگ از پرچمداراش حد اقل تا دو تا اندروید بالا تر که تقریبا میشه دوسال پشتیبانی میکنه پس تا سه سال گوشی اخرین ورژن اندروید رو داره فکر نکنم برنامه ای در اندروید وجود داشته باشه که فقط روی جدید ترین ورژن اندروید کار کنه بنا بر این حد اقل یک سال بعد رو هم گوشی بدون مشکل و کاهش کارایی کار میکنه که میشه ۴ سال حالا شما چند نفر رو میشناسین که از یه گوشی هوشمند بیش از ۴ سال به عنوان گوشی اصلی شون (نه فقط برای زنگ زدن یا قرار دادن سیم کارت دومشون) استفاده کنن؟ پس این عیب به هیچ وجه عیب بزرگی نیست و نمیتونه جای برتری های اندروید رو بگیره همچنین همون طور که بالا هم گفتم اپدیت هم تا حدی میتونه مفید باشه مثلا این طور که من دیدم ایپد ۲ با اپدیت شدن به ای او اس ۸ از یه گوشی پایین رده هم کند تر میشه.درضمن همون طور که گفتم ضعف در استحکام بدنه با یه کاور مناسب کاملا حل میشه و نمیتونه باعث بشه که برتری های دیگه ی گوشی رو نادیده بگیریم. همون طور که ایفون ۶ خم میشد ولی این موضوع باعث نمیشد بهتر از اس ۵ نباشه.

      5. Avatar علیرضا

        لا اقل سامسونگ هنوز داره گوشی دو سال پیششو پشتیبانی میکنه ولی محصولات نکسوس بعد از دو سال دیگه بروز رسانی نمیگیرن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه