فروش ناامیدکننده آیفون SE در هفته اول

۱۱ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزارش موسسه تحقیقاتی Slice Intelligence گوشی جدید شرکت اپل، آیفون SE نتوانست فروشی به خوبی آیفون ۶ در هفته اول عرضه خود به بازار داشته باشد. بر اساس این گزارش آیفون SE تنها ۳ درصد ارقام فروش آنلاین آیفون ۶ در هفته اول را به دست آورده است.

با این حال گزارش مورد بررسی نشان داد که آیفون SE موفق شده گروهی از کاربران اندروید را به اردوگاه آیفون بکشاند. در واقع این مدل برای بعضی کاربران که پیشتر از آیفون استفاده نمی‌کردند نقش واسطه ای را بازی کرده که آنها را به سمت استفاده از گوشی‌های شرکت اپل بکشاند.

se2

موسسه Slice Intelligence این نکته را هم ذکر کرده که ۳۵ درصد کسانی که در هفته اول عرضه این گوشی آن را خریداری کرده‌اند، در چندسال گذشته هم آیفون خریده بودند. این در حالی است که این آمار درباره آیفون ۶s رقمی حدود ۴۹ درصد بود. شاید نمایشگر کوچکتر، این گوشی را برای برخی از مصرف‌کنندگان گوشی‌های هوشمند کم ارزش‌تر جلوه داده است.  با این حال اگر هدف ارائه این گوشی را کشاندن گروه‌هایی از مردم به اردوگاه هواداران آیفون بدانیم، باید گفت اپل تا به حال به این هدف خود رسیده است.

منبع: Ubergizmo

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar حامد امیری

    سلام
    بنظر من چون طراحی گوشی تغییری نداشته و چون خودم ۵اس داشتم، بدلیل داشتن لبه های صاف بدون بامپر و قاب خیلی راحت از دست میافته و ای کاش لبه هاش گرد طراحی میشد.
    حالا با همه این طراحی تکراری و ضعف دوربین سلفی نسبت به ۵اس ونداشتن ۳d touch موضوع مهم قیمت هست که بجای ۱۴۰۰ ۱۶گیگ و ۱۷۵۰ ۶۴گیگ قیمت های فضایی خواهد داشت یه جوری پز میدن این دلال ها که انگار خودشون گوشی رو درست میکنن میفروشن به خلق اله.
    بنظرم کسی میخاد حدود ۲ تومن بده ۶۴ گیگ اینو بگیره چند وقت دیگه صبرکنه تا ۶s 64 بگیره چون قیمت ها خواه ناخواه میاد پایین.

  2. Avatar کاربر

    پیش بینی شما از قیمت این گوشی وقتی که وارد ایران بشه چیست?

    1. Avatar سعید هادی

      مدل ۱۶ گیگ بین ۱۳۰۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰۰۰
      مدل ۶۴ گیگ بین ۱۷۰۰۰۰۰ تا ۱۹۰۰۰۰۰ شایدم ۲۰۰۰۰۰۰ بعید نیست اونم تو هفته های اول
      البته متاسفانه
      در اصل باید مدل ۱۶ گیگ ۱۳۰۰۰۰۰ باشه و مدل ۶۴ گیگ ۱۶۰۰۰۰۰ (با در نظر گرفتن سود فروشنده)

  3. Avatar کاربر

    پیش بینی شما از قیمت این گوشی وقتی وارد ایران بشه چیست?

  4. Avatar iApple

    این میزان فروش برای یک گوشی جدید واقعا نا امید کننده است, تنها ۳ درصد از فروش آیفون ۶ اصلا خوب نیست… اینجوری پیش بره باید یک فکری کنه اپل…. با این روند, خروج تیم کوک از اپل دور از ذهن نیست…

  5. Avatar Aso

    این گوشی به نظر من شخصا پیش بینی میشد که فروش انفجاری نداشته باشه به نظر من اکثر کسایی که میخواند استفاده کنند یا ایفون ۵ اس دارها هستند که به همون سایز گوشی خودشون راضین و میخواهند همون رو با مشخصات ۶ اس داشته باشند من خودم شخصا میخوام ایفون ۶ خودم رو با این عوض کنم چون اون احساس جمع و جور بودنش تو دست و راحتی کار باهاش رو بیشتر دوست دارم حالا هم چیپ هم دوربین و باطریش هم از گوشی خودم بهتره و یه ارتقای عالیه برا من شخصا
    به نظر من فروش این گوشی نرم و پیوسته خواهد بود

  6. Avatar علیرضا پورجبار

    ای کاش اپل اون نوار های بالا و پاینی رو حذف میکرد رو SE و یک پارچه میکردش ۱۰۰% بیشترین فروش رو داشت.

  7. Avatar سجاد

    حقیقتش من که خیلی از ایفون خوشم نیومده هیچ وقت ..
    البته گوشی خوبیه ولی پول اضافه خیلی میگیره …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه