فروش Galaxy Note 7 در تمام دنیا متوقف شد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق بیانیه‌ای، سامسونگ به تمام همکاران فروش خود اعلام کرده است که فروش گوشی Galaxy Note 7 را متوقف کنند. این خبر در حالی اعلام می‌شود که در چند روز گذشته، گزارش‌های متعددی مبنی بر آتش گرفتن مدل‌های تعویض شده و ظاهرا سالم Note 7 منتشر شده بودند. سامسونگ از اپراتورها و فروشگاه‌های تمام دنیا ساخته است که فروش Note 7 را متوقف کنند و دیگر گوشی‌های تعویضی را هم به مشتریان ندهند.

سامسونگ به دارندگان Galaxy Note 7 گفته است که همین حالا گوشی‌های‌شان را خاموش کنند.

سامسونگ به دارندگان Galaxy Note 7 گفته است که همین حالا گوشی‌های‌شان را خاموش کنند و در این حالت آن‌ها را نگه دارند. در صفحه‌ی تعویض گوشی روی وب‌سایت سامسونگ، این شرکت از خریداران Galaxy Note 7 خواسته است تا این گوشی را برگردانند و پول‌اش را پس بگیرند یا اینکه آن را با یک گوشی دیگر تعویض کنند.

سامسونگ در پستی نوشته است: “ما مشغول همکاری با مسوولان مربوط هستیم تا گزارش‌های اخیر منتشر شده درباره‌ی Galaxy Note 7 را بررسی کنیم.”

سازمان امنیت محصولات ایالات متحده از این حرکت سامسونگ استقبال کرده است: “متوقف شدن فروش و تعویض Galaxy Note 7 حرکتی درست برای سامسونگ است. با این حال ما به بررسی‌های خود ادامه خواهیم داد.”

اینکه سامسونگ بخواهد دوباره این گوشی را با کمی تغییر وارد بازار کند، دور از ذهن به نظر می‌رسد؛‌ طوری که می‌توانیم از همین حالا پرونده‌ی Galaxy Note 7 را ببندیم.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶۲ دیدگاه
  1. MeHdI

    سامسونگ بزرگترین اشتباهی که قبل از ورود نوت ۷ به بازار کرد ؛ کمک نگرفتن از تیم مجرب کنترل اپل بود . اگه غرورشو زیر پا میزاشت و ازین تیم مجرب کمک میگرفت حتما گوشی قبل از انفجار خم میشد ، قبل از انفجار قار و قور میکرد یا حتی ممکن بود بوق هم بزنه ، قبل از انفجار تاچش مشکل به هم میزد و بولوتوثش یه عرض اندامی میکرد ولی حیف که نشد !!!

    1. علیرضا

      داداچ ساخت افزاری مشکل داشته اونم باتری که یهوویی منفجر میشد. اگه چیزی که شما میگی هم میشد دو ثانیه طرف فرصت داشت گوشیو از خودش دور کنه…
      بعد اومدی میگه بوق بزنه که داره منفجر میشه؟؟

  2. مجتبی

    بدین نوکیا باطری بزنه
    من الان سه ساله لویما ۷۲۰ دارم که باطریش هم در نمیاد و اصلا هیچ مشکلی ندارم

  3. Timeless

    فقط یک ژاپن و یک سونی…
    فقط اکسپریا XZ….

  4. مهدی

    حیف شد. گوشی به این خوبی بخاطر باتری های معیوبش باید از رده خارج بشه.
    خب میدادن یه شرکت معتبر براشون باتری بزنه.

  5. عرفان

    واقعا نمیدونم بعظیا چه طرز فکری دارن که میگن چینی اشغاله داداشش من الان ایفون داره گوشیاش رو تو چین منتاژ میکنه الان برین هواوی mate8 رو برین ببینین با نوت۵ و اس ۷ مقایسه میکنن اونم با ۵۰% قیمت اونا
    شیاومی mi5s گوشی خیلی قولیه
    فک کردین گوشی میخرین اصل خود اون کشوره :/ واقعا که

  6. محمدرضا

    من امیدوارم که پس از از بین رفتن سامسونگ
    شرکت LG بیاد بالا و جای سامسونگ رو پر کنه.
    چون الان برند های بی کیفیت چینی مثل هواوی و… هم دندون تیز کردن و با ارزون فروشی و کاهش قیمت بسیار میخوان جای سامسونگو بگیرن. ولی من خودم شخصا طرفدار سامسونگ بودم . نوت ۲ – نوت۳ – نوت۴ داشتم . نوت۴ من از همون اول خراب بود که بردم نمایندگی و زوری یدونه دیگه نو خریدم که متاسفانه اونم بعده یکماه خراب شد . اولیه کلا روشن میگردی خود به خود خاموش میشد و دومیه بعده یکماه رد تصویر رو صفحش میموند و صفحش سوخت . ازسامسونگ رفتم سراغ هواوی که اونم چندان چیزی نبود . یدونه p8 گرفتم که کلا ایراد بود . آنتن دهی بسیار ضعیف . کیفیت بسیار ضعیف . دوربین ضعیف . درگاه شارژرش هم خود به خود خراب شدش. کلا ۲ ماهه ردش کردم رفت و خواستم کلا برم سراغ اپل ولی اپل میدونین که کلا کاربردی نداره و فقط اسم دراورده و الکی با تبلیغ های شاخ دار مردم رو گول میزنه .
    دنبال گوشی بودم تو همین دیجیکالا که به ذهنم خطور کرد برم سراغ برند LG .
    با LG V10 آشنا شدم و دیدم که گواهینامه نظامی هم داره و بسیار مقاومه و کیفیت بالایی داره . از همین دیجیکالا سفارشش دادم و الانم دارم با همین V10 این پتنو مینویسم.
    الان حدود ۶ ماهه LG V10 دارم . عالیه . عالی .
    بی نظیره. اینقدر کیفیت ساختش بالاست که تا دستت نگیری متوجهش نمیشی.
    سری V الجی بی نظیره. دوربین عالی . صفحه عالی . صدا عالی . سرعت عالی . کیفیت عالی . قیمت مناسب .
    شاسی استیل هم داره .
    تازه ۲ تا دوربین جلو داره و خیلی خیلی تو سلفی کاربردیه.
    تو ۱ ساعت هم کاملا شارژ میشه .
    اسکنر اثر انگشتش هم خوبه.
    من خودم که کلا دیگه از سری V پرچمداران LG میخرم چون کیفیتشون بهم اثبات شدس.

    فقط در تعجبم که سری V الجی از همه لحاظ از تمامی پرچمداران تمامی برندها سرتره. از همه با کیفیت تره و از همه قویتر و زیبا تر و روون تر و کلا بهتره . ولی چرا فروشش از همه پایین تره؟!؟
    فک کنم خیلیها با گوشیهای الجی آشنایی ندارن. خوب جا نیافتاده .
    البته اینم مزیتیه چون که دست هر کسی پرچمدار الجی نیست.
    افراد خاصی که واقعا گوشی بازن پرچمدار الجز میخرن .

  7. علی

    حالا ی سری میان می گن اینم شایعس…

  8. دانیال

    من بعد این ماجرا هم هنوز طرفدار سامسونگم،ولی اوضاعش یه خورده بهم ریخته و دیگه فکر نکنم باز بخوان گوشی از سری نوت تولید کنن،از نظر من سامسونگ باید رو یه تعداد گوشی مشخص تمرکز کنه نه اینکه هی گوشی مثل A,j,c,noteو … تولید کنه

  9. سام

    حرف هایی رو که زده بودم پس میگیرم واقعا امروز که در مورد کره جنوبی تحقیق کردم اصلا یه چیز دیگس بابت دوستان هم عذر می خوام که افراطی کردم و نظرات غلط دادم انشالله که اس۸ همه چیرو جبران میکنه من از امروز بخاطر مشتری مداری سام سونگ طفدار سام سونگ شدم

  10. BisMark

    اینکه سامسونگ پول مردم رو پس میده واسه این وجه اش خراب نشه. و وظیفه اش هست. کار شاخی نمیکنه. آخرم همشو میسوزنه یکاری میکنه و یه ضربه به محیط زیست میزنه. اما اپل بازیافت میکنه.

    1. امیرحسین مصطفوی

      غیب میگید؟، مسئول بازیافت کمپانی سامسونگ هستید؟ یا کارشناس محیط زیست سازمان ملل متحد!؟
      منبعی برای این صحبت دارید یا نتیجه تحقیات و مشاهداتون بوده!؟
      لطفا قبل از صحبت کردن کمی فکر کنید، بررسی کنید ببینید این صحبتی کی می‌فرمایید سندی هم داره یا نه؟ همینجوری که نمیشه حرف زد؟؟؟

  11. صفا

    کـــــــــــــــــــــاش تولید کنندهای داخل هم یاد بگیرن که مَرامه مشتری مداری و خدمات پس از فروش و تعهد در قبال مردم یعنی چی…
    کاش یاد بگیرن که بعد از فروختن جنس هم تا مدتها در قبال جنس فروخته شده مسئول هستن…
    کاش یاد بگیرن توی دنیای امروز بنــــــداز و دَر رو منسوخ شده…
    کاش یاد بگیرن عــذرخواهـــــی کــنـــــن…
    طرفدار برند خاصی نیستم ولی نوت ۷ رو دوست داشتم ؛ منتهــی سامسونگ بهترین تصمیم ممکن رو گرفت و فکر میکنم برای تولیدات آینده ش مقتدرتر ، با تجربه تر و قـــوی تر از همیشـه ظاهر بشـه.

  12. samsung not boom

    درود
    خداروشکر که دیگه سامسونگ نوت ٧ تولید نمیکنه
    عجب بمبی بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه