فصل هشتم Game of Thrones دو سال دیگر پخش می‌شود

۱۶ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر هنوز امیدوار بودید شبکه HBO فصل هشتم سریال بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) را تابستان آینده آماده پخش کند برای‌تان خبر بدی داریم. طبق مصاحبه‌ای که بازیگر این سریال (Liam Cunningham در نقش Ser Davos) داشته، این موضوع تایید شده که فیلم‌برداری فصل پایانی از همه فصول دیگر طولانی‌تر خواهد بود. البته باید بدانید فصل هشتم صرفا ۶ قسمت خواهد داشت اما هر قسمت طولانی‌تر از قسمت‌های معمول فصل‌های قبل است. بازیگر بازی تاج‌وتخت گفته فیلم‌برداری فصل هشتم تا تابستان طول می‌کشد. او اضافه کرده که پیش از این فیلم‌برداری ۱۰ قسمت، ۶ ماه طول می‌کشید اما حالا زمان بیشتری قرار است صرف فیلم‌برداری ۶ قسمت شود؛ همین موضوع حاکی از قسمت‌های طولانی‌تر فصل آخر است.

به احتمال بسیار زیاد اولین قسمت فصل ۸ تا سال ۲۰۱۹ پخش نمی‌شود.

شبکه HBO به شکل رسمی چیزی درباره زمان قسمت‌های فصل آخر اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد ۸۰ دقیقه‌ای بودن قسمت آخر فصل هفتم بی‌دلیل نبوده و قرار است در فصل هشتم شاهد چنین قسمت‌هایی باشیم.

شاید مهم‌ترین بخش اظهارنظر Cunningham جایی باشد که می‌گوید فیلم‌برداری تا تابستان به طول می‌انجامد. اگر این گفته صحت داشته باشد به احتمال بسیار زیاد اولین قسمت فصل ۸ تا سال ۲۰۱۹ پخش نمی‌شود.

در ۶ سال اول تولید سریال بازی تاج‌وتخت شاهد شروع فیلم‌برداری در تابستان و پایان آن در اواخر پاییز بودیم. در فصل هفتم برای فیلم‌برداری صحنه‌های زمستانی شاهد عقب‌افتادن برنامه‌ها بودیم و فیلم‌برداری تا اواسط بهمن به طول انجامید. به همین دلیل هم پخش فصل هفتم تا اواخر تابستان اتفاق نیفتاد.

با توجه به اینکه فیلم‌برداری فصل هشتم تا پایان ماه میلادی جاری آغاز نمی‌شود به نظر می‌رسد فرایند تولید تا سال آینده میلادی ادامه خواهد داشت. با در نظر گرفتن تعطیلات و ماه‌هایی که صرف فرایندهای پس از تولید می‌شود، اواخر سال ۲۰۱۸ نزدیک‌ترین زمانی خواهد بود که ممکن است شاهد پخش بازی تاج‌وتخت باشیم.

البته همه این تحلیل‌ها هنوز در حد حدس و گمان‌ است و شبکه HBO هیچ‌کدام را تایید نکرده است.

منبع: BGR

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ابی

    ای بابا 🙁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه