فقط در ماه گذشته بیش از یک میلیون متقلب از PUBG بیرون انداخته شده‌اند

۴ مهر ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
PUBG

محبوبیت بازی Playerunknown’s Battlegrounds بدون مشکل هم نبوده است. شرکت BattleEye که سازنده‌ی نرم‌افزار ضد تقلب این بازی است و از نظر امنیتی روی PUBG نظارت می‌کند، خبر داده است که فقط در یک ماه گذشته حساب کاربری بیش از یک میلیون متقلب را مسدود کرده است. این رقم به اندازه‌ی دو-سوم متقلبان تمام صنعت بازی در سال ۲۰۱۶ است؛ یعنی زمانی که هنوز PUBG عرضه نشده بود.

مجموع تعداد کسانی که حساب کاربری آن‌ها در PUBG مسدود شده به بیش از ۲.۵ میلیون نفر رسیده است.

شرکت BattleEye در توییتر خود نوشته است: «ما بیش از ۱۰۰۴۴۰۰۰ بازی‌کننده را فقط در ماه ژانویه در PUBG مسدود کردیم. متاسفانه این روند رو به رشد است و ادامه دارد.»

نرم‌افزار ضد تقلب شرکت BattleEye بسیار معروف است و مجموعه بازی‌های دیگری مثل بتلفیلد یا Arma هم از آن استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار به دنبال کدهای مخرب و نرم‌افزارهای تقلب روی سیستم بازی‌کننده‌ها می‌گردد. با استفاده از آماری که BattleEye ارایه می‌دهد، شرکت‌های بازی‌سازی حساب‌های کاربری افراد در بازی را مسدود می‌کنند یا اینکه به طور کلی امکان بازی کردن یک حساب کاربری استیم را سلب می‌کنند.

رشد سریع تعداد متقلبان در PUBG از مهر ماه سال جاری شروع شده است. در ماه اکتبر ۲۰۱۷ حساب کاربری نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر در PUBG مسدود شده بود. این رقم در ماه نوامبر به ۷۰۰ هزار نفر افزایش پیدا کرد و در ماه دسامبر به ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار اکانت رسید.

در حال حاضر مجموع تعداد کسانی که حساب کاربری آن‌ها در PUBG مسدود شده به بیش از ۲.۵ میلیون نفر رسیده است.

منبع: PC Gamer

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه