فقط چندروز تا معرفی قدرتمندترین دوربین فوجی‌فیلم باقی مانده

۳ تیر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چندماه پیش، شرکت هاسلبلاد (Hasselbald) اولین دوربین بی‌آینه قطع متوسط جهان را (دارای یک سنسور بسیار بزرگتر از سنسورهایی که پیشتر به کار می‌رفتند) با نام X1D معرفی کرد. دوربین X1D این تولیدکننده اصلا ارزان نیست و قیمتی معادل ۹ هزار دلار دارد. همین قیمت گران باعث می‌شود اغلب عکاس‌ها توانایی خرید چنین دوربینی را نداشته باشند و صرفا برای برخی از حرفه‌ای ها که حاضرند چنین پول زیادی را بپردازند گزینه مناسبی به نظر برسد.
حال خبر رسیده که فوجی‌فیلم (Fujiifilm) تصمیم دارد پس از هاسلبلاد دومین شرکتی باشد که یکی از این مدل دوربین‌ها را تولید می‌کند اما با یک تفاوت؛ دوربینی که فوجی‌فیلم قصد تولید آن را دارد ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر خواهد بود. تاریخ معرفی این دوربین دوشنبه ۲۹ شهریور خواهد بود؛ زمانی که تقریبا مصادف با برگزاری نمایشگاه Photokina 2016 (نمایشگاهی در حوزه محصولات مرتبط با عکاسی) است.
فوجی‌فیلم هم پیش از این حضورش را در نمایشگاه Photokina امسال تایید کرده است.
طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم این دوربین با ۳ لنز ( ۲ لنز ثابت و یک لنز زوم) عرضه می‌شود. این محصول از نظر قیمتی بین ۲ تا ۳ هزار دلار ارزان‌تر از دوربین هاسلبلاد خواهد بود. گرچه شاید این قیمت هم هنوز برای برخی از خریداران گران به نظر برسد اما داشتن چنین دوربینی را برای آنان در دسترس‌تر از سابق قرار می‌دهد.

منبع: Ubergizmo


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar شایان

    به نظر من هیچ وقت هیییییچ دوربینی به سونی A7R II نمیرسه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه