سرانجام بازی محبوب فورت نایت برای اندروید عرضه شد

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
فورت نایت برای اندروید

یکی از شایعاتی که درباره مراسم امشب شنیده می‌شد، معرفی نسخه اندرویدی بازی فورت نایت بود و گفته می‌شد کاربران گلکسی نوت ۹ از اولین کسانی خواهند بود که به این بازی روی اندروید دسترسی خواهند داشت. این بازی معرفی شد اما بخش دوم گزاره بالا درست نبود چرا که نه تنها کاربران نوت ۹، بلکه بسیاری دیگر از گوشی‌های سامسونگ و دیگر شرکت‌ها، می‌توانند برای دریافت نسخه بتا این بازی ثبت نام کنند. البته کاربران گوشی های گلکسی اس ۷ تا گلکسی اس ۹، گلکسی نوت ۸ و نوت ۹، گلکسی تب اس ۳ و تب اس ۴، می‌توانند از همین امروز با مراجعه به Samsung Game Launcher، این بازی را نصب کنند.

آنقدر شایعات درباره عرضه این بازی در مراسم امشب زیاد بود که حتی در مقطعی یک فایل APK از این بازی لو رفت. آنطور که از فایل APK مشخص شده بود، این بازی به صورت محدود برای گوشی نوت ۹ و گلکسی تب اس ۴ در دسترس است اما سامسونگ اعلام کرد که این محدودیت تا چند روز آینده برداشته می‌شود. همچنین هر کسی که گلکسی نوت ۹ را پیش خرید کند، ۱۵ هزار اعتبار V-bucks به علاوه اسکین مخصوص گلکسی در بازی فورت‌نایت را دریافت خواهد کرد. البته به شرطی که قید هدفون موجود در بسته بندی مخصوص پیش خرید را بزند و یا با پرداخت ۹۹ دلار، هم هدفون و هم اعتبار و اسکین مخصوص بازی را دریافت کند. متاسفانه هنوز مشخص نیست که آیا این شرایط برای خریداران گوشی نوت ۹ در ایران نیز وجود خواهد داشت یا خیر.

فورت نایت اندروید

جهت ثبت نام برای دریافت نسخه بتا این بازی، باید به این لینک در وبسایت فورت نایت رفته و اگر در بین دستگاه‌های مشخص شده، گوشی شما نیز وجود دارد، ثبت نام کنید. پیش‌تر شرکت سازنده فورت نایت گفته بود که برای عرضه این بازی به سراغ گوگل پلی استور نخواهند رفت و به صورت جداگانه خودشان بازی را عرضه می‌کنند. باید ببنیم با این شرایط، عرضه بازی فورت نایت به چه شکل خواهد بود. به گفته مدیر عامل Epic Games، آن‌ها موافق با سیاست‌های دریافت ۳۰ درصد کارمزد گوگل پلی استور نبوده و برای اینکه بازیکنان نیز کمتر متضرر شوند، تصمیم به چنین اقدامی گرفته‌اند.

در آخرین آمارها مشخص شد که بازی فورت نایت حدود ۱۲۵ میلیون بازیکن در سراسر دنیا و در پلتفرم‌های کامپیوتر، اکس‌باکس وان، PS4، نیتندو سوییچ و iOS دارد. حالا با عرضه نسخه اندرویدی این بازی، باید انتظار دوباره بالا رفتن تعداد بازیکنان فورت نایت را داشته باشیم.

منبع: TheVerge

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. امیر

    من دان کردم چون نسخه بتا هستش به درد نمیخوره و همرم با فیلتر شکن دان کردم پیشنهاد میکنم فعلا دانلود نکنید چون هم حجم اضافی میره هم گرافیکش پایینه و گوشی هم خیلی داغ میکنه

  2. علیرضا

    من برای گرفتن نسخه وارد سایت شدم ولی خطا میده و دانلود نمیشه ( گوشیم s7 edge)

    1. امیر

      منم با s8 plus رفتم مینوسه برای کشور شما قابل دسترس نیست ولی از کانال دان کردم ولی بهتره دان نکنی چون کیفتش فعلا چون نسخه بتا هستش پایینه و قابل بازی کردن نیست

  3. Mohamad

    سلام من ثبت نام کردم بازی کی به دستم می رسه ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه