فورد با پرینتر های سه بعدی به مبارزه با ویروس کرونا می رود

۱۰ فروردین ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فورد

فورد قصد دارد با همکاری ۳M و جنرال الکتریک برای مبارزه با ویروس کرونا تجهیزات پزشکی تولید کند. هدف آن‌ها کمک به افزایش تولید ماسک و دستگاه تهویه است. فورد همچنین در حال همکاری با اتحادیه کارگران خودرو آمریکا است تا هر هفته ۱۰۰ هزار محافظ صورت تولید کنند. بیل فورد مدیر اجرایی فورد گفته این دوران سختی برای آمریکا و دنیا بوده و همه باید برای مبارزه با این بیماری با یکدیگر همکاری کنند.

۱۰۰۰ محافظ صورت اولی که تولید شوند به بیمارستان‌های دیترویت مرسی، هنری فورد و مرکز پزشکی دیترویت تحویل داده می‌شوند. انتظار می‌رود این هفته ۷۵ هزار محافظ صورت تولید شود. سپس فورد و اتحادیه کارگران خودرو در کارخانه زیرمجموعه فورد در پلیموت ایالت میشیگان هر هفته ۱۰۰ هزار محافظ صورت تولید خواهند کرد.

فورد

فورد و تری‌ام قصد دارند ماسک‌هایی با طراحی جدید تولید کنند که از قطعات موجود در هردو کارخانه ساخته می‌شوند. در یکی از این طرح‌ها، از فن‌های خنک‌کننده صندلی F-150، فیلترهای هوای ۳M و پک‌های باتری قابل حمل استفاده می‌شود. فورد همچنین در حال همکاری با جنرال الکتریک است تا تولید نسخه‌های ساده دستگاه‌های تهویه این شرکت را افزایش دهد. تمام این تجهیزات در کارخانه‌های فورد تولید خواهند شد.

فورد از مرکز تولید پیشرفته خودش با قابلیت پرینت سه‌بعدی به منظور تولید تجهیزات مراقبتی برای پزشکان، پرستاران و کارکنان فروشگاه‌ها استفاده می‌کند. فورد همچنین در پیدا کردن ماسک‌های جراحی و ماسک‌های فیلتردار N95 به بیمارستان‌ها کمک خواهد کرد. این خودروساز متعهد شده ۴۰ هزار ماسک جراحی به مراکز درمانی هنری فورد ارسال کند.

منبع: motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر

    یه گزارش محض این که بفهمیم توی ایران زندگی میکنید از تولید همین وسایل توسط همه ! حالا نه اونایی که شما ازشون بدتون میاد . بلکه همه میزاشتید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه