فیسبوک برای کاربران گوشی‌های ویندوزی دردسرساز شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شکایت‌های بسیاری از طرف کاربران ویندوز ۱۰ موبایل درباره اپلیکیشن‌های فیسبوک و مسنجر به گوش می‌رسد. این امر باعث شده فیسبوک فکری به حال تنظیم بهتر این اپ بر روی پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل بکند. این موضوع قرار است از طریق بالا بردن حداقل ویژگی‌های سخت‌افزاری مورد نیاز برای استفاده از این اپ اجرا شود.

ظاهرا اپلیکیشن‌های فیسبوک و مسنجر برای ویندوز ۱۰ موبایل  در حال حاضر نیاز به داشتن ۲ گیگابایت RAM دارند تا بتوانند به شکل روان بر روی موبایل‌تان اجرا شوند.

در واقع اگر صفحه‌ مربوط به این اپلیکیشن را در Windows Store بررسی کنید به این موضوع بر می‌خورید. بنابراین باید گفت این مساله جدی و رسمی است.

مشخص است که کاربران دارای گوشی‌های هوشمند رده‌بالا مثل لومیا ۹۵۰ قطعا در این ماجرا به مشکلی برنخواهند خورد اما بسیاری از مصرف‌کننده‌ها که گوشی‌های ویندوزی میان‌‌رده دارند احتمالا باز هم در استفاده از این دو اپلیکیشن مورد بحث با مشکل مواجه خواهند شد و نمی‌توانند از آن‌ها به صورت کاملا راحت و روان استفاده کنند.

در واقع فعلا این اپ برای کسانی که گوشی‌های‌شان کمتر از ۲ گیگ RAM دارد هم قابل نصب است اما احتمالا فیسبوک با این کار قصد داشته دلیل موجهی به آن دسته از کاربران گوشی‌های ویندوزی ارائه دهد که مدام از سرعت پایین این اپ‌ها شکایت می‌کردند.

ظاهرا مشکل اصلی در کدنویسی این اپ‌ها است. گویا برای اجرای خوب این اپ‌ها بر روی گوشی‌های ویندوزی به RAM نسبتا زیادتری نیاز است، بیش از آنچه واقعا گوشی‌های ویندوزی برای کار کردن مناسب به آن نیاز دارند. باید امیدوار باشیم این اپ‌ها برای گوشی‌های کاربران میان‌رده هم تا جای ممکن بهینه‌سازی شوند.

منبع: PhoneArena

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه