فیس‌بوک یکی از مدیران بزرگ حوزه‌ی تلویزیون را استخدام می‌کند

۳ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فیس‌بوک لایو

کاملا واضح است که فیس‌بوک می‌خواهد یکی از بزرگترین پلتفرم‌ها برای پخش زنده‌ی مسابقات و رویدادهای بزرگ دنیا باشد. گزارشی جدید منتشر شده است که می‌گوید فیس‌بوک یکی از مدیران تلویزیونی بزرگ را استخدام کرده است.

مدیرعامل شبکه‌ی تلویزیونی یورواسپرت قرار است به فیس‌بوک در عقد قراردادهای مختلف برای رویدادهای ورزشی کمک کند.

بر اساس اطلاعاتی که Variety و Guardian منتشر کرده‌اند، فیس‌بوک «پیتر هاتن» (Pete Hutton) را جذب کرده است. پیتر هاتن مدیرعامل شبکه‌ی تلویزیونی یورواسپرت (Eurosport) بوده و قرار است به فیس‌بوک در عقد قراردادهای مختلف برای رویدادهای ورزشی کمک کند.

به نظر می‌رسد که این سمت جدید پیشرفتی برای پیتر هاتن نباشد. او به مدیر ورزشی فیس‌بوک یعنی Dan Reed گزارش می‌دهد و از این پس هم در دفتر سیلیکون ولی فیس‌بوک مشغول به کار خواهد بود.

نه فیس‌بوک و نه شخص پیتر هاتن درباره‌ی این همکاری جدید به صورت رسمی صحبت نکرده‌اند. با این حال، هاتن به این موضوع اشاره کرده که او فعلا روی برنامه‌های المپیک برای شبکه‌ی یورواسپرت متمرکز است.

اینکه فیس‌بوک توانسته است یکی از بزرگترین مدیران تلویزیونی را متقاعد کند که در یک سمت پایین‌تر، برای آن‌ها کار کند، به خودی خود موضوعی جالب است. بدون شک باید در آینده منتظر اتفاقاتی بزرگ در زمینه‌ی پخش مسابقات ورزشی در فیس‌بوک باشیم.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه