فیلترهای پریزما و اسنپ‌چت به فیسبوک می‌آیند

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

فیسبوک در گذشته تلاش‌های نافرجامی برای خرید اسنپ‌چت داشته. این تلاش‌ها به نتیجه نرسیدند اما فیسبوک به شیوه‌ای دیگر برای رقابت با اسنپ‌چت تلاش می‌کند. فیسبوک سعی کرده قابلیت‌های اسنپ‌چت را به شبکه‌های اجتماعی خودش بیافزاید. برای مثال دیدیم که فیسبوک قابلیت استوری را که بسیار شبیه به قابلیت‌های اسنپ‌چت بود به اینستاگرام افزود. حال به نظر می‌رسد فیلترهایی شبیه به فیلترهای اسنپ‌چت به فیلترهای تصاویر شبکه‌ اجتماعی فیسبوک هم افزوده شود.

ظاهرا فیسبوک در حال آزمودن تعدادی فیلتر در دوربین درون برنامه‌ای خود است، فیلترهایی که بسیار شبیه به فیلترهای پریزما و اسنپ‌چت هستند. برای کسانی که پریزما را نمی‌شناسند بگوییم که این اپلیکیشن فیلترهای تصاویر را به شیوه‌ای متفاوت و بسیار هوشمندتر از گذشته به کار می‌برد.

البته در حال حاضر نمی‌توانیم مطمئن باشیم فیلترهای فیسبوک هم دقیقا شبیه همین برنامه‌ها خواهند بود. خبرگزاری‌ها اشاره کرده‌اند که فیسبوک در تنظیمات دوربین خود هم تغییراتی ایجاد کرده. از جمله در نحوه باز شدن و آغاز به کار آن، همچنین به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها به صورت خصوصی و از طریق قابلیت‌ Facebook Direct امکان ارسال عکس‌ها را فراهم می‌کند و لازم نیست حتما عکس‌هایتان را در فیدخبری و به شکل عمومی پست کنید.

گفته می‌شود که تست اولیه این قابلیت‌ها در ایرلند آغاز شده و فیسبوک انتظار دارد نهایتا این ویژگی‌ها را به شکل جهانی هم در اختیار کاربران قرار دهد. با این حال هنوز هیچ چارچوب زمانی‌ای برای این اقدامات عنوان نشده‌اند.

در ادامه می‌توانید کارکرد برخی از این فیلترها را در یک ویدیوی کوتاه ببینید:

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه