فیلم‌برداری پیش‌درآمد هری پاتر شروع شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت فیلم‌سازی «برادران وارنر» از شروع تولید فیلم بعدی در مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» خبر داده است. این فیلم که یک داستان فرعی است و در خط اصلی مجموعه‌ی هری پاتر جای نمی‌گیرد، «هیولاهای شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» نام دارد و از روی کتابی به همین نام ساخته شده است. فیلم‌برداری‌های اولیه‌ی این فیلم دیروز در استودیوی شرکت برادران وارنر در انگلستان شروع شد.

قرار است فیلم توسط «دیوید ییتس» (David Yates)، کارگردان چهار فیلم آخر مجموعه‌ی هری پاتر کارگردانی شود. «ادی ردمین» (Eddie Redmayne) هم نقش اصلی فیلم را بر عهده خواهد داشت. ردمین سال گذشته برای بازی در نقش «استیون هاوکینگ» موفق به کسب جایزه‌ی اسکار شد.

Eddie

شخصیت اصلی این فیلم «نیو اسکمندر» (New Scamander) نام دارد. اسکمندر به مناطق مختلف دنیا سفر کرده و مشاهدات‌اش را در یکی از کتاب‌های معتبر که در مدرسه‌ی تخیلی «هاگوارتز» هم تدریس می‌شود، به ثبت رسانده است. ماجراجویی‌های این شخصیت، داستان فیلم «هیولاهای شگفت‌انگیز» را تشکیل می‌دهد؛ داستانی که هفتاد سال قبل از وقایع کتاب‌های اصلی و ماجراهای هری پاتر اتفاق می‌افتد.

«جی کی رولینگ»، نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های هری پاتر، فیلم‌نامه‌ی این فیلم را در اولین تجربه‌ی فیلم‌نامه نویسی‌اش به رشته تحریر درآورده.

شرکت برادران وارنر خبر از شروع فیلم‌برداری فیلم «هیولاهای شگفت‌انگیز و زیستگاه‌ آن‌ها» داده است. داستان این فیلم، در دنیای مجموعه کتاب‌های هری پاتر اتفاق می‌افتد، اما ربطی به داستان اصلی ندارد.

دیگر بازیگرهایی که در این فیلم حضور دارند از این قرارند:

– کالین فرل (Colin Farrel)
– کاترین واترستن (Katherine Waterston)
– الیسن سودل (Alison Sudol)
– ازرا میلر (Ezra Miller)

تاریخ اکران فیلم، ۱۸ نوامبر سال ۲۰۱۶ میلادی (۲۸ آبان ۱۳۹۵) در نظر گرفته شده است.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. بهنام

    این فیلم، در دنیای مجموعه کتاب‌های هری پاتر اتفاق می‌افتد، اما ربطی به داستان اصلی ندارد.
    vs
    فیلم‌برداری پیش‌درآمد هری پاتر شروع شد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه