اپلیکیشن ADV را دانلود کنید؛ بی دردسر از صفحه نمایش گوشی‌تان فیلم بگیرید

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همیشه ممکن است شرایطی پیش بیاید که بخواهید از صفحه نمایش تبلت یا گوشی اندرویدی خود فیلم بگیرید. برنامه ADV Screen Recorder یک نرم‌افزار خوب در این زمینه است.

با نرم‌افزار ADV Screen Recorder بدون روت کردن دستگاه اندرویدی از صفحه نمایش آن فیلم‌برداری کنید.

تاکنون برنامه‌های مختلفی برای ضبط فیلم از روی صفحه نمایش منتشر شده که هیچ کدام آن‌ها کارایی لازم را نداشتند. بسیاری از کاربران گوشی خودشان را به کامپیوتر متصل می‌کنند و به وسیله برنامه‌های مختلف سعی می‌کنند از صفحه نمایش آن فیلم بگیرند. این روش یکی از بهترین راه‌ها برای ضبط ویدیو از روی صفحه نمایش است.
به تازگی برنامه‌ای ساخته شده که یک راه جدید در این زمینه به وجود آورده است. این برنامه که ADV نام دارد مدتی پیش روی پلی استور قرار گرفت و کاربران به وسیله آن می‌توانند به راحتی از صفحه نمایش گوشی یا تبلت خودشان فیلم بگیرند. ویدیوهایی که این برنامه ضبط می‌کند، دارای لگ و افت‌فریم نیست.
حتی این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند روی فیلم مطلب یادداشت کنند. این قابلیت برای ساخت ویدیوهای آموزشی بسیار مناسب خواهد بود. برای استفاده از این نرم‌افزار نیازی به روت کردن گوشی  نخواهید داشت. برنامه ADV Screen Recorder روی گوشی‌هایی با اندروید ۵.۰ و ۵.۱ نصب می‌شود.
کار کردن با این اپلیکیشن بسیار راحت است. تنها کافی است آن را روی گوشی خود نصب و راهنماهای آن را مطالعه کنید. سپس می‌توانید از صفحه نمایش فیلم‌برداری کنید. این کار کمی از سرعت گوشی کم می‌کند، اما در آخر یک ویدیو بسیار باکیفیت را به نمایش در می‌آورد. به وسیله انگشت خودتان هم می‌توانید روی صفحه نمایش بنویسید و آن‌ها را به سرعت پاک کنید.
برای دانلود اپلیکیشن ADV روی این لینک کلیک کنید.

منبع: NaldoTech

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar معین

    سلام ممنون از مطلب خوبتون

  2. Avatar علی

    سلام
    لینک نرم افزارها برای ایران قابل دسترس نیستند

  3. Avatar مهدی

    افت فریم داره که?

    1. Avatar آرش ادیبان

      همه اپ ها دارن

  4. Avatar reza

    روی اندروید۴ نمیشه نصب کرد؟؟؟

  5. Avatar علی اکبر بگلری

    بسیار عالی

    1. Avatar کسری

      ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه