دیزنی در ۴ سال آینده ۱۰ فیلم از جهان سینمایی مارول اکران می‌کند

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
مارول

دیزنی در روزهای گذشته در لیست فیلم‌هایی که قرار است تا سال ۲۰۲۲ از جهان سینمایی مارول اکران کند بازنگری کرده و یک عنوان را از لیست حذف کرده است؛ با در نظر گرفتن حذف این فیلم در ۴ سال آینده شاهد اکران ۱۰ اثر از جهان مارول توسط دیزنی خواهیم بود. بعضی از کارشناسان معتقدند این فیلم حذف شده احتمالا «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy 3) است. در حال حاضر نمی‌شود به شکل قطعی در این مورد نظر داد.

تا این جای کار می‌دانیم دو فیلم که نام‌شان هم مشخص است در سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد. «کاپیتان مارول» (Captain Marvel)  با محوریت یک ابرقهرمان زن (بری لارسون در نقش کارول دنورز) هفدهم اسفندماه سال ۹۷ اکران خواهد شد. تاریخ اکران «انتقام‌جویان ۴» (Avengers 4) هم از همین حالا مشخص شده و می‌دانیم این اثر سینمایی قرار است ۱۳ اردیبهشت سال ۹۸ اکران شود. در حال حاضر این دو فیلم تنها فیلم‌هایی هستند که دیزنی در سال ۲۰۱۹ از جهان سینمایی مارول اکران می‌کند.

گرچه به جز دو فیلم کاپیتان مارول و انتقام‌جویان هنوز درباره نام هیچ یک از آثار دیگر مطمئن نیستیم اما دیزنی تاریخ دقیق اکران همه این فیلم‌ها را اعلام کرده

براساس لیست اعلام شده، دو فیلم دیگر در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند. بعضی از کارشناسان حدس می‌زنند یکی از این فیلم‌ها که در اواخر سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد دنباله‌ای بر «دکتر استرنج» (Doctor Strange) اثر سال ۲۰۱۶ مارول باشد. در سال ۲۰۲۱ و سال ۲۰۲۲ به شکل سالانه سه فیلم اکران می‌شوند. سه فیلمی که قرار است در سال ۲۰۲۱ اکران شوند هم سوژه حدس و گمان‌های مختلف بوده در حالی که درباره سه فیلم سال ۲۰۲۲ فرضیات کمتری مطرح می‌شود.

بعضی سایت‌های سینمایی حدس زده‌اند سه فیلمی که قرار است در سال ۲۰۲۱ اکران شوند «پلنگ سیاه ۲» (Black Panther 2)، «بیوه سیاه» (Black Widow) و احتمالا یک فیلم از مجموعه «مردان ایکس» (X-Men) باشد. این لیست شامل فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) نمی‌شود چون مرد عنکبوتی قرار است ۱۴ تیرماه ۹۸ توسط سونی اکران شود.

به هر حال گرچه به جز دو فیلم کاپیتان مارول و انتقام‌جویان هنوز درباره نام هیچ یک از آثار دیگر مطمئن نیستیم اما دیزنی تاریخ دقیق اکران همه این فیلم‌ها را اعلام کرده که در ادامه بد نیست نگاهی بهشان بیاندازید.

نام فیلم تاریخ اکران
کاپیتان مارول ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷)
انتقام‌جویان ۴ ۳ مه ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸)
فیلم بدون‌نام مارول ۱ مه ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)
فیلم بدون‌نام مارول ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹)
فیلم بدون‌نام مارول ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹)
فیلم بدون‌نام مارول ۷ مه ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰)
فیلم بدون‌نام مارول ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰)
فیلم بدون‌نام مارول ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰)
فیلم بدون‌نام مارول ۶ مه ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)
فیلم بدون‌نام مارول ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱)

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه